Show simple item record

The use of e-learning in the education of pedagogical-psychological topic
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorGubani, Přemysl
dc.date.accessioned2017-04-27T08:59:54Z
dc.date.available2017-04-27T08:59:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35430
dc.description.abstractAbstrakt_CZ Diplomová práce je zaměřena na využívání e-learningu ve výuce didaktiky na vysoké škole. Upozorňuje na jevy a změny, které přicházejí s postupným rozvojem a integrací ICT do vzdělávacího procesu i běžného života. Předkládá možnost, jak rozvíjet znalosti učitelů z oblasti e-learningu, která vychází z konceptu TPACK. V empirické části předkládáme čtenáři katalog vzdělávacích aktivit využitelných ve výuce didaktiky na vysoké škole a ke každé aktivitě přikládáme návrh e-learningového řešení. V závěru může čtenář nalézt příklady konkrétní aplikace katalogu vzdělávacích aktivit v praxi.cs_CZ
dc.description.abstractAbstract_EN The thesis focuses on the use of e-learning in teaching of Pedagogy1 at higher education. It points to effects and changes that come with the gradual development and integration of ICT into the educational process and everyday life. Presents opportunities to develop teachers' knowledge of e-learning, based on the TPACK framework. In the empirical part, we present the reader usable taxonomy of Pedagogy instructional planning (learning) activities types. For every activity types we attach to the concept of e-learning solutions. At the end of thesis, the reader finds examples of application-specific Pedagogy instructional planning activities types in practice. 1 Termín Pedagogy překládáme jako didaktika (snažíme se v práci držet jednotnou podobu překladu (blíže s. 53))en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjecttechnologicko didaktická znalost obsahu (TPACK)cs_CZ
dc.subjectdidaktikacs_CZ
dc.subjectvzdělávání učitelůcs_CZ
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectTechnological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)en_US
dc.subjectPedagogyen_US
dc.subjectteachers educationen_US
dc.titleVyužití e-learningu ve výuce pedagogicko-psychologických tématcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-02
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96093
dc.title.translatedThe use of e-learning in the education of pedagogical-psychological topicen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
dc.identifier.aleph001367314
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAbstrakt_CZ Diplomová práce je zaměřena na využívání e-learningu ve výuce didaktiky na vysoké škole. Upozorňuje na jevy a změny, které přicházejí s postupným rozvojem a integrací ICT do vzdělávacího procesu i běžného života. Předkládá možnost, jak rozvíjet znalosti učitelů z oblasti e-learningu, která vychází z konceptu TPACK. V empirické části předkládáme čtenáři katalog vzdělávacích aktivit využitelných ve výuce didaktiky na vysoké škole a ke každé aktivitě přikládáme návrh e-learningového řešení. V závěru může čtenář nalézt příklady konkrétní aplikace katalogu vzdělávacích aktivit v praxi.cs_CZ
uk.abstract.enAbstract_EN The thesis focuses on the use of e-learning in teaching of Pedagogy1 at higher education. It points to effects and changes that come with the gradual development and integration of ICT into the educational process and everyday life. Presents opportunities to develop teachers' knowledge of e-learning, based on the TPACK framework. In the empirical part, we present the reader usable taxonomy of Pedagogy instructional planning (learning) activities types. For every activity types we attach to the concept of e-learning solutions. At the end of thesis, the reader finds examples of application-specific Pedagogy instructional planning activities types in practice. 1 Termín Pedagogy překládáme jako didaktika (snažíme se v práci držet jednotnou podobu překladu (blíže s. 53))en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013673140106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV