dc.contributor.advisor | Andreska, Jan | |
dc.creator | Hozmanová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T08:49:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T08:49:24Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/35395 | |
dc.description.abstract | Environmentální výchova není záležitostí jen školství, ale integrity všech vnějších vlivů působících na člověka v průběhu jeho života. Nemalou úlohu v této skutečnosti sehrává i státní správa, jejímž základním článkem je obec, která v této oblasti může sehrát velmi důležitou úlohu. Cílem diplomové práce je poukázat na možnost, jakým způsobem může orgán státní správy ovlivňovat realizaci EVVO s důrazem na oblast školství. Diplomová práce je rozdělena do tří částí, teoretické, rozborové a návrhové. Teoretická část je zaměřena na východiska, vývoj, cíle a úkoly EVVO a legislativu. V rozborové části je proveden na základě zjištěných skutečností rozbor stavu realizace EVVO na území vybrané obce s rozšířenou působností. Návrhová část práce obsahuje SWOT analýzu a návrh konkrétních opatření vedoucích ke zlepšení situace a návrh "Koncepce rozvoje EVVO vybrané obce s rozšířenou působností". | cs_CZ |
dc.description.abstract | SUMMARY: Environmental education is not a matter of only educational system but of the integrity of all external influences which affect people in the course of their life. Also state administration plays an important role the basic element of which is a municipality potentially comprising a very important task. The thesis aims to highlight the possibility how state authorities may affect implementation of CEPA with stress on educational system. The thesis is divided into three sections - theoretical, analytic and propositional chapters. The theoretical part focuses on starting situation, progress, goals and tasks of EEA projects and legislation. The analytic part deals with gathered facts and evaluates them from the point of the state of CEPA implementation within the area of a chosen municipality with extended powers. The propositional part contains a SWOT analysis and a proposal of particular measures leading to improvement of the situation and a draft "Concept of CEPA development of the selected municipality with extended powers". | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Environmentální výchova | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání a osvěta | cs_CZ |
dc.subject | ekologická výchova | cs_CZ |
dc.subject | obec | cs_CZ |
dc.subject | škola | cs_CZ |
dc.subject | veřejnost | cs_CZ |
dc.subject | udržitelný rozvoj | cs_CZ |
dc.subject | Environmental education | en_US |
dc.subject | education and cultivation | en_US |
dc.subject | ecological "green" education | en_US |
dc.subject | municipality | en_US |
dc.subject | school | en_US |
dc.subject | population | en_US |
dc.subject | sustainable progress | en_US |
dc.title | Environmentální výchova a obec s rozšířenou působností | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-26 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 106554 | |
dc.title.translated | Environmental education and a municipality with extended powers | en_US |
dc.contributor.referee | Hanel, Lubomír | |
dc.identifier.aleph | 001363364 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Environmentální výchova není záležitostí jen školství, ale integrity všech vnějších vlivů působících na člověka v průběhu jeho života. Nemalou úlohu v této skutečnosti sehrává i státní správa, jejímž základním článkem je obec, která v této oblasti může sehrát velmi důležitou úlohu. Cílem diplomové práce je poukázat na možnost, jakým způsobem může orgán státní správy ovlivňovat realizaci EVVO s důrazem na oblast školství. Diplomová práce je rozdělena do tří částí, teoretické, rozborové a návrhové. Teoretická část je zaměřena na východiska, vývoj, cíle a úkoly EVVO a legislativu. V rozborové části je proveden na základě zjištěných skutečností rozbor stavu realizace EVVO na území vybrané obce s rozšířenou působností. Návrhová část práce obsahuje SWOT analýzu a návrh konkrétních opatření vedoucích ke zlepšení situace a návrh "Koncepce rozvoje EVVO vybrané obce s rozšířenou působností". | cs_CZ |
uk.abstract.en | SUMMARY: Environmental education is not a matter of only educational system but of the integrity of all external influences which affect people in the course of their life. Also state administration plays an important role the basic element of which is a municipality potentially comprising a very important task. The thesis aims to highlight the possibility how state authorities may affect implementation of CEPA with stress on educational system. The thesis is divided into three sections - theoretical, analytic and propositional chapters. The theoretical part focuses on starting situation, progress, goals and tasks of EEA projects and legislation. The analytic part deals with gathered facts and evaluates them from the point of the state of CEPA implementation within the area of a chosen municipality with extended powers. The propositional part contains a SWOT analysis and a proposal of particular measures leading to improvement of the situation and a draft "Concept of CEPA development of the selected municipality with extended powers". | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013633640106986 | |