Show simple item record

Activating function of a didactic game in the foreign language education at primary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorŽák, František
dc.date.accessioned2017-04-27T07:34:59Z
dc.date.available2017-04-27T07:34:59Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35114
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím aktivizační funkce didaktické hry jako výukové metody v hodinách angličtiny na prvním stupni. Hledá argumenty pro její použití, možné překážky při její plnohodnotné aplikaci a navrhuje překonávání těchto překážek. Výzkumná část objevuje využití didaktické hry v praxi, jak oblíbené jsou různé hry používané ve školách a jejich vazbu na výukový cíl, bez nějž by postrádaly hry své využití v hodině. Zjišťuje, že rozdílné hry mají v různém věku různou oblibu a různé vnímání vazby na výukový cíl.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on using the activating function of a didactic game as a method in the English lessons at primary school. It looks for the arguments supporting using the game at school, the obstacles causing problems using it and suggests possible solutions. The research part seeks different usage of didactic games in real environment, different favour of particular types of games and their relationship to the educational aim. There are found connections between children's age and their positive feelings towards different kinds of games and their ability to reach the educational aim.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectaktivizační funkce didaktické hrycs_CZ
dc.subjectvýukové metodycs_CZ
dc.subjectvýukový cílcs_CZ
dc.subjectangličtina;cs_CZ
dc.subjectactivating function of didactic gamesen_US
dc.subjecteducational methodsen_US
dc.subjecteducational aimen_US
dc.subjectEnglish;en_US
dc.titleAktivizační funkce didaktické hry ve výuce angličtiny na 1. St. ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82089
dc.title.translatedActivating function of a didactic game in the foreign language education at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Radmila
dc.identifier.aleph001366701
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá využitím aktivizační funkce didaktické hry jako výukové metody v hodinách angličtiny na prvním stupni. Hledá argumenty pro její použití, možné překážky při její plnohodnotné aplikaci a navrhuje překonávání těchto překážek. Výzkumná část objevuje využití didaktické hry v praxi, jak oblíbené jsou různé hry používané ve školách a jejich vazbu na výukový cíl, bez nějž by postrádaly hry své využití v hodině. Zjišťuje, že rozdílné hry mají v různém věku různou oblibu a různé vnímání vazby na výukový cíl.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on using the activating function of a didactic game as a method in the English lessons at primary school. It looks for the arguments supporting using the game at school, the obstacles causing problems using it and suggests possible solutions. The research part seeks different usage of didactic games in real environment, different favour of particular types of games and their relationship to the educational aim. There are found connections between children's age and their positive feelings towards different kinds of games and their ability to reach the educational aim.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV