Aktivizační funkce didaktické hry ve výuce angličtiny na 1. St. ZŠ
Activating function of a didactic game in the foreign language education at primary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35114Identifikátory
SIS: 82089
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svobodová, Radmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
aktivizační funkce didaktické hry, výukové metody, výukový cíl, angličtina;Klíčová slova (anglicky)
activating function of didactic games, educational methods, educational aim, English;Práce se zabývá využitím aktivizační funkce didaktické hry jako výukové metody v hodinách angličtiny na prvním stupni. Hledá argumenty pro její použití, možné překážky při její plnohodnotné aplikaci a navrhuje překonávání těchto překážek. Výzkumná část objevuje využití didaktické hry v praxi, jak oblíbené jsou různé hry používané ve školách a jejich vazbu na výukový cíl, bez nějž by postrádaly hry své využití v hodině. Zjišťuje, že rozdílné hry mají v různém věku různou oblibu a různé vnímání vazby na výukový cíl.
The thesis focuses on using the activating function of a didactic game as a method in the English lessons at primary school. It looks for the arguments supporting using the game at school, the obstacles causing problems using it and suggests possible solutions. The research part seeks different usage of didactic games in real environment, different favour of particular types of games and their relationship to the educational aim. There are found connections between children's age and their positive feelings towards different kinds of games and their ability to reach the educational aim.