dc.contributor.advisor | Pokorný, Ladislav | |
dc.creator | Rampich, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T07:23:05Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T07:23:05Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/35059 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou podobností dvou způsobů bruslení - in-line bruslení a bruslení na ledě. Snaží se pomocí experimentu zhodnotit vliv výuky in-line bruslení u dětí počátku staršího školního věku na bruslení na ledě. Zjišťuje, které dovednosti jsou přenosné a které naopak nikoli. Práce zpracovává návrhy metodik obou ze jmenovaných bruslení, pokouší se postihnout zvláštnosti in-line bruslení a využít je k urychlení zvládnutí bruslařských dovedností na ledě. Práce nabízí náhled do historie obou bruslení a vývoje obou typů bruslí, přehled jejich provedení podle současného uplatnění a využití. Mapuje v regionu Prahy vhodné prostory pro jízdu na in-linech, ale i pro nácvik a výuku in-line dovedností. Taktéž mapuje celoročně i sezónně využitelné ledové plochy na území Prahy. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The main aim of the present study was to compare two types of skating - in-line skating and ice skating. An experiment method was used to evaluate an impact of in-line skating lessons on ice-skating skills in 12 and 13 years old children. We tried to find out which skills were transferable and which were not. The secondary aim was to suggest teaching methods of both above mentioned types of skating, point out uniquenesses of in-line skating, and apply them to improve the ice skating skills. The study offers also a historical insight into both types of skating, development of skates and their construction according to their contemporary requirements. It surveys places in Prague, that are convenient for in-line skating. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Odlišnosti a identita in-line bruslení a bruslení na ledě | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-15 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 90830 | |
dc.title.translated | Diffeences and similarities of in-line skating and ice skating | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 001485774 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Czech - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - český jazyk - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - český jazyk - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Czech - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá problematikou podobností dvou způsobů bruslení - in-line bruslení a bruslení na ledě. Snaží se pomocí experimentu zhodnotit vliv výuky in-line bruslení u dětí počátku staršího školního věku na bruslení na ledě. Zjišťuje, které dovednosti jsou přenosné a které naopak nikoli. Práce zpracovává návrhy metodik obou ze jmenovaných bruslení, pokouší se postihnout zvláštnosti in-line bruslení a využít je k urychlení zvládnutí bruslařských dovedností na ledě. Práce nabízí náhled do historie obou bruslení a vývoje obou typů bruslí, přehled jejich provedení podle současného uplatnění a využití. Mapuje v regionu Prahy vhodné prostory pro jízdu na in-linech, ale i pro nácvik a výuku in-line dovedností. Taktéž mapuje celoročně i sezónně využitelné ledové plochy na území Prahy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main aim of the present study was to compare two types of skating - in-line skating and ice skating. An experiment method was used to evaluate an impact of in-line skating lessons on ice-skating skills in 12 and 13 years old children. We tried to find out which skills were transferable and which were not. The secondary aim was to suggest teaching methods of both above mentioned types of skating, point out uniquenesses of in-line skating, and apply them to improve the ice skating skills. The study offers also a historical insight into both types of skating, development of skates and their construction according to their contemporary requirements. It surveys places in Prague, that are convenient for in-line skating. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014857740106986 | |