Zobrazit minimální záznam

Diffeences and similarities of in-line skating and ice skating
dc.contributor.advisorPokorný, Ladislav
dc.creatorRampich, Lukáš
dc.date.accessioned2017-04-27T07:23:05Z
dc.date.available2017-04-27T07:23:05Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35059
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou podobností dvou způsobů bruslení - in-line bruslení a bruslení na ledě. Snaží se pomocí experimentu zhodnotit vliv výuky in-line bruslení u dětí počátku staršího školního věku na bruslení na ledě. Zjišťuje, které dovednosti jsou přenosné a které naopak nikoli. Práce zpracovává návrhy metodik obou ze jmenovaných bruslení, pokouší se postihnout zvláštnosti in-line bruslení a využít je k urychlení zvládnutí bruslařských dovedností na ledě. Práce nabízí náhled do historie obou bruslení a vývoje obou typů bruslí, přehled jejich provedení podle současného uplatnění a využití. Mapuje v regionu Prahy vhodné prostory pro jízdu na in-linech, ale i pro nácvik a výuku in-line dovedností. Taktéž mapuje celoročně i sezónně využitelné ledové plochy na území Prahy.cs_CZ
dc.description.abstractThe main aim of the present study was to compare two types of skating - in-line skating and ice skating. An experiment method was used to evaluate an impact of in-line skating lessons on ice-skating skills in 12 and 13 years old children. We tried to find out which skills were transferable and which were not. The secondary aim was to suggest teaching methods of both above mentioned types of skating, point out uniquenesses of in-line skating, and apply them to improve the ice skating skills. The study offers also a historical insight into both types of skating, development of skates and their construction according to their contemporary requirements. It surveys places in Prague, that are convenient for in-line skating.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOdlišnosti a identita in-line bruslení a bruslení na leděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-15
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90830
dc.title.translatedDiffeences and similarities of in-line skating and ice skatingen_US
dc.contributor.refereePřibyl, Ivan
dc.identifier.aleph001485774
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Czech - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - český jazyk - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - český jazyk - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Czech - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou podobností dvou způsobů bruslení - in-line bruslení a bruslení na ledě. Snaží se pomocí experimentu zhodnotit vliv výuky in-line bruslení u dětí počátku staršího školního věku na bruslení na ledě. Zjišťuje, které dovednosti jsou přenosné a které naopak nikoli. Práce zpracovává návrhy metodik obou ze jmenovaných bruslení, pokouší se postihnout zvláštnosti in-line bruslení a využít je k urychlení zvládnutí bruslařských dovedností na ledě. Práce nabízí náhled do historie obou bruslení a vývoje obou typů bruslí, přehled jejich provedení podle současného uplatnění a využití. Mapuje v regionu Prahy vhodné prostory pro jízdu na in-linech, ale i pro nácvik a výuku in-line dovedností. Taktéž mapuje celoročně i sezónně využitelné ledové plochy na území Prahy.cs_CZ
uk.abstract.enThe main aim of the present study was to compare two types of skating - in-line skating and ice skating. An experiment method was used to evaluate an impact of in-line skating lessons on ice-skating skills in 12 and 13 years old children. We tried to find out which skills were transferable and which were not. The secondary aim was to suggest teaching methods of both above mentioned types of skating, point out uniquenesses of in-line skating, and apply them to improve the ice skating skills. The study offers also a historical insight into both types of skating, development of skates and their construction according to their contemporary requirements. It surveys places in Prague, that are convenient for in-line skating.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990014857740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV