dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Pašková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T07:18:53Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T07:18:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/35040 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o rozvoji učitelských kompetencí, ke kterému dochází v každodenní praxi spoluprací, výměnou zkušeností a vzájemnou reflexí mezi samotnými učiteli. Zabývá se tou částí dalšího vzdělávání učitelů, která probíhá uvnitř škol. Hledá odpověď na otázku, zda je možné optimálně nastavit podmínky ve škole tak, aby proces vzájemného kolegiálního vzdělávání byl efektivní. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This Master thesis deals with the question of teacher's skills, which are developed through everyday cooperation, experience exchanges and mutual reflections among teachers. The main topic is that part of further education of teachers that takes place imide schools. This thesis seeks an answer to the question of posibility of setting conditions in the school in such a way that the process of mutual education among colleagues is effective. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kolegiální vzdělávání učitelů | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-23 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93807 | |
dc.title.translated | Mutual education of teachers | en_US |
dc.contributor.referee | Tvrzová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001369609 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o rozvoji učitelských kompetencí, ke kterému dochází v každodenní praxi spoluprací, výměnou zkušeností a vzájemnou reflexí mezi samotnými učiteli. Zabývá se tou částí dalšího vzdělávání učitelů, která probíhá uvnitř škol. Hledá odpověď na otázku, zda je možné optimálně nastavit podmínky ve škole tak, aby proces vzájemného kolegiálního vzdělávání byl efektivní. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This Master thesis deals with the question of teacher's skills, which are developed through everyday cooperation, experience exchanges and mutual reflections among teachers. The main topic is that part of further education of teachers that takes place imide schools. This thesis seeks an answer to the question of posibility of setting conditions in the school in such a way that the process of mutual education among colleagues is effective. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013696090106986 | |