dc.contributor.advisor | Vítečková, Michaela | |
dc.creator | Steblová, Irena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T06:34:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T06:34:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34865 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá emočními problémy dětí při výuce hry na hudební nástroj. Zaměřuje se především na emoční poruchu úzkosti a s ní související pro- blematiku trémy a introverze u žáků. Značná část práce je věnována přístupu pedagoga k žákům s úzkostným prožíváním. Na konci některých kapitol jsou uve- deny související příklady žáků z praxe. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis is concerned with emotional disorders of children lear- ning to play a musical instrument. It is focused primarily on anxiety and the related question of pupils' stage-fright and introversion. Substantial part of the thesis is devoted to the pedagogical approach to anxious pupils. Finally, exempla of such pupils are given. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Emoční problémy u žáků při výuce hry na hudební nástroj | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-20 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93867 | |
dc.title.translated | Emotional disorders at pupil's learning to play musical instrument | en_US |
dc.contributor.referee | Počtová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001369599 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá emočními problémy dětí při výuce hry na hudební nástroj. Zaměřuje se především na emoční poruchu úzkosti a s ní související pro- blematiku trémy a introverze u žáků. Značná část práce je věnována přístupu pedagoga k žákům s úzkostným prožíváním. Na konci některých kapitol jsou uve- deny související příklady žáků z praxe. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is concerned with emotional disorders of children lear- ning to play a musical instrument. It is focused primarily on anxiety and the related question of pupils' stage-fright and introversion. Substantial part of the thesis is devoted to the pedagogical approach to anxious pupils. Finally, exempla of such pupils are given. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013695990106986 | |