Show simple item record

Emotional disorders at pupil's learning to play musical instrument
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorSteblová, Irena
dc.date.accessioned2017-04-27T06:34:24Z
dc.date.available2017-04-27T06:34:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34865
dc.description.abstractPráce se zabývá emočními problémy dětí při výuce hry na hudební nástroj. Zaměřuje se především na emoční poruchu úzkosti a s ní související pro- blematiku trémy a introverze u žáků. Značná část práce je věnována přístupu pedagoga k žákům s úzkostným prožíváním. Na konci některých kapitol jsou uve- deny související příklady žáků z praxe.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is concerned with emotional disorders of children lear- ning to play a musical instrument. It is focused primarily on anxiety and the related question of pupils' stage-fright and introversion. Substantial part of the thesis is devoted to the pedagogical approach to anxious pupils. Finally, exempla of such pupils are given.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleEmoční problémy u žáků při výuce hry na hudební nástrojcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-20
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93867
dc.title.translatedEmotional disorders at pupil's learning to play musical instrumenten_US
dc.contributor.refereePočtová, Lenka
dc.identifier.aleph001369599
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá emočními problémy dětí při výuce hry na hudební nástroj. Zaměřuje se především na emoční poruchu úzkosti a s ní související pro- blematiku trémy a introverze u žáků. Značná část práce je věnována přístupu pedagoga k žákům s úzkostným prožíváním. Na konci některých kapitol jsou uve- deny související příklady žáků z praxe.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is concerned with emotional disorders of children lear- ning to play a musical instrument. It is focused primarily on anxiety and the related question of pupils' stage-fright and introversion. Substantial part of the thesis is devoted to the pedagogical approach to anxious pupils. Finally, exempla of such pupils are given.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV