dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Vélová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T05:44:13Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T05:44:13Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34642 | |
dc.description.abstract | Anotace: Diplomová práce se zabývá podobou a funkcí didaktické hry pro žáky 4. a 5. ročníku. Na základě jejich emocionálního, intelektového a sociálního vývoje hledá vhodné typy her pro žáky této věkové skupiny. Dále se zabývá rozdělením didaktických her a jejich zařazením do výuky. V praktické části se zabývá srovnáním názorů na hru zkušených a začínajících učitelů a jak jsou vybrané hry oceněny samotnými žáky. Obsahuje také kartotéku didaktických her, která je rozdělena podle klasifikace vyvozené z praktické části. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The final thesis deals with the form and function of an educational game to be used in the 4th and 5th grades of primary school. It will deal with appropriate educational games for these pupils based on their emotional, intellectual and social development. Additionally, it will describe the method for how to categorize different kinds of educational games and how to include them in educational process. In the practical component, there is a comparison of opinions about an educational game between newly qualified and experienced teachers. The opinions of pupils and their evaluation of the specific games are also included. It includes a file of educational games as well which is based on a classification from the theoretical part. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Didaktická hra | cs_CZ |
dc.subject | aktivizující metoda výuky | cs_CZ |
dc.subject | sociální vývoj | cs_CZ |
dc.subject | emocionální vývoj | cs_CZ |
dc.subject | intelektový vývoj | cs_CZ |
dc.subject | typy didaktických her | cs_CZ |
dc.subject | kartotéka her | cs_CZ |
dc.subject | Educational game | en_US |
dc.subject | activating method of teaching | en_US |
dc.subject | social development | en_US |
dc.subject | emotional development | en_US |
dc.subject | intellectual development | en_US |
dc.subject | types of educational games | en_US |
dc.subject | file of games | en_US |
dc.title | Podoba a funkce didaktické hry ve 4. a 5. ročníku základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-01-11 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 82088 | |
dc.title.translated | Functions of an educational game in the 4th and 5th grades of primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001407701 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Anotace: Diplomová práce se zabývá podobou a funkcí didaktické hry pro žáky 4. a 5. ročníku. Na základě jejich emocionálního, intelektového a sociálního vývoje hledá vhodné typy her pro žáky této věkové skupiny. Dále se zabývá rozdělením didaktických her a jejich zařazením do výuky. V praktické části se zabývá srovnáním názorů na hru zkušených a začínajících učitelů a jak jsou vybrané hry oceněny samotnými žáky. Obsahuje také kartotéku didaktických her, která je rozdělena podle klasifikace vyvozené z praktické části. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The final thesis deals with the form and function of an educational game to be used in the 4th and 5th grades of primary school. It will deal with appropriate educational games for these pupils based on their emotional, intellectual and social development. Additionally, it will describe the method for how to categorize different kinds of educational games and how to include them in educational process. In the practical component, there is a comparison of opinions about an educational game between newly qualified and experienced teachers. The opinions of pupils and their evaluation of the specific games are also included. It includes a file of educational games as well which is based on a classification from the theoretical part. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014077010106986 | |