Zobrazit minimální záznam

Use of attempts focused on environmental education in nursery schools
dc.contributor.advisorSkýbová, Jana
dc.creatorBorecká, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-27T05:42:11Z
dc.date.available2017-04-27T05:42:11Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34632
dc.description.abstractV teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře.cs_CZ
dc.description.abstractIn the theoretic part of the thesis I cite information about environmental education in nursery schools, classification of didactic methods, explication of the term "experiment" and basic information about the experiments. In the next part I bring a list of experiments that are applicable for work with preschool-aged children. In the practical part I mention several experiments chosen from the list that I implemented and documented. The practical part also contains questionnaire research aimed at frequency and circumstances of experiments used in nursery schools. At the close of the thesis I present findings that teachers in nursery schools use the method of experiment in a high degrese.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití pokusů zaměřených na environmetální výchovu v mateřské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-13
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113400
dc.title.translatedUse of attempts focused on environmental education in nursery schoolsen_US
dc.contributor.refereePavlasová, Lenka
dc.identifier.aleph002101725
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře.cs_CZ
uk.abstract.enIn the theoretic part of the thesis I cite information about environmental education in nursery schools, classification of didactic methods, explication of the term "experiment" and basic information about the experiments. In the next part I bring a list of experiments that are applicable for work with preschool-aged children. In the practical part I mention several experiments chosen from the list that I implemented and documented. The practical part also contains questionnaire research aimed at frequency and circumstances of experiments used in nursery schools. At the close of the thesis I present findings that teachers in nursery schools use the method of experiment in a high degrese.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021017250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV