dc.contributor.advisor | Skýbová, Jana | |
dc.creator | Borecká, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T05:42:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T05:42:11Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34632 | |
dc.description.abstract | V teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the theoretic part of the thesis I cite information about environmental education in nursery schools, classification of didactic methods, explication of the term "experiment" and basic information about the experiments. In the next part I bring a list of experiments that are applicable for work with preschool-aged children. In the practical part I mention several experiments chosen from the list that I implemented and documented. The practical part also contains questionnaire research aimed at frequency and circumstances of experiments used in nursery schools. At the close of the thesis I present findings that teachers in nursery schools use the method of experiment in a high degrese. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití pokusů zaměřených na environmetální výchovu v mateřské škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-13 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 113400 | |
dc.title.translated | Use of attempts focused on environmental education in nursery schools | en_US |
dc.contributor.referee | Pavlasová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 002101725 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V teoretické části diplomové práce uvádím informace o environmentální výchově v mateřské škole, klasifikaci didaktických metod, vysvětlení pojmu pokus a základní informace o experimentech. V další části předkládám receptář pokusů využitelných při práci s dětmi předškolního věku. V praktické části uvádím několik vybraných experimentů z receptáře pokusů, jež jsem zrealizovala a zdokumentovala. Praktická část dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na frekvenci a okolnosti využívání pokusů v mateřských školách. V závěru práce prezentuji zjištění, že učitelé mateřských škol využívají metodu pokusu v hojné míře. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the theoretic part of the thesis I cite information about environmental education in nursery schools, classification of didactic methods, explication of the term "experiment" and basic information about the experiments. In the next part I bring a list of experiments that are applicable for work with preschool-aged children. In the practical part I mention several experiments chosen from the list that I implemented and documented. The practical part also contains questionnaire research aimed at frequency and circumstances of experiments used in nursery schools. At the close of the thesis I present findings that teachers in nursery schools use the method of experiment in a high degrese. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021017250106986 | |