Zobrazit minimální záznam

Integration of a child with Cerebral Palsy into a drama orientated summer camp - a case study
dc.contributor.advisorFlemrová, Miroslava
dc.creatorFuková, Běla
dc.date.accessioned2017-04-27T05:02:34Z
dc.date.available2017-04-27T05:02:34Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34444
dc.description.abstractNázev: Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie Cíle: Hlavním cílem této práce je sledovat vliv integrace na pozorovaného Josefa K. a jeho okolí a to jak v průběhu čtrnáctidenního dětského letního tábora zaměřeného na dramatickou tvorbu tak v průběhu celoročně konaného dramatického kroužku. Metody: V mé práci jsem použila extrospektivní metodu nepřímého, otevřeného pozorování jednoho konkrétního dítěte, a to jak krátkodobého - po dobu konání čtrnáctidenního letního tábora, tak dlouhodobého - v kroužku dramatické výchovy konaném jedenkrát týdně. Další metodou sběru dat byly individuální a skupinové rozhovory s ostatními účastníky tábora rozdělenými do ohniskových skupin podle věku (skupiny 5-7 let, 8-10 let, 11-13 let, 14-16 let, praktikanti, vedoucí), a s ohniskovou skupinou tvořenou členy dramatického kroužku. Získané informace jsem zapisovala do záznamových archů. Výsledky: Pozorovaný jedinec se díky volnočasovým aktivitám, které navštěvuje spolu se zdravými dětmi, seznamuje s běžným životem a umí se v něm orientovat. Je si plně vědom toho, že má komunikační omezení a dokáže rozpoznat, kdy mu okolí rozumí a kdy ne. Ostatní účastníci kroužku či tábora vnímají jeho přítomnost jako klad a možnost rozvoje vlastní empatie a přirozené...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Integration of a child with Cerebral Palsy into a drama orientated summer camp - a case study Objectives: The aim of this work is to observe the intagration process and it's impact on the observed Josef K. and his surroundings during the two week's summer camp focused on drama or the drama classes run throughout the year. Methods: In my thesis I used a method of extraneous surveillance of a child: a short term surveillance, during a drama summer camp; and a long term surveillance during an over year drama class, taking place once a week. The other method used was individual and group interviews (focus group) with both: summer camp participants - being divided into groups by age (5-7 years old, 8-10 years old, 11-13years old, 14-16 years old, trainees, supervisors) and drama class members. All information gained I enrolled to evidence sheets. Results: Due to the attendance of the free-time activities, where he is confronted with normal children, the observed individual is used to cope with the real life situations and so manage better in his common life. He is able to distinguish when he is not being understood by his surrenders. All the members of the group attending drama lessons with him or the summer camp appreciate his presence there, taking it as a chance to deepen their empathy level...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleIntegrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-21
dc.description.departmentZdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId85880
dc.title.translatedIntegration of a child with Cerebral Palsy into a drama orientated summer camp - a case studyen_US
dc.contributor.refereeVařeková, Jitka
dc.identifier.aleph001371026
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Language - Secondary Teaching (combined subjects)en_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro střední školy v kombinacíchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro střední školy v kombinacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Language - Secondary Teaching (combined subjects)en_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Integrace dítěte s DMO do dětského letního tábora se zaměřením na dramatickou tvorbu - případová studie Cíle: Hlavním cílem této práce je sledovat vliv integrace na pozorovaného Josefa K. a jeho okolí a to jak v průběhu čtrnáctidenního dětského letního tábora zaměřeného na dramatickou tvorbu tak v průběhu celoročně konaného dramatického kroužku. Metody: V mé práci jsem použila extrospektivní metodu nepřímého, otevřeného pozorování jednoho konkrétního dítěte, a to jak krátkodobého - po dobu konání čtrnáctidenního letního tábora, tak dlouhodobého - v kroužku dramatické výchovy konaném jedenkrát týdně. Další metodou sběru dat byly individuální a skupinové rozhovory s ostatními účastníky tábora rozdělenými do ohniskových skupin podle věku (skupiny 5-7 let, 8-10 let, 11-13 let, 14-16 let, praktikanti, vedoucí), a s ohniskovou skupinou tvořenou členy dramatického kroužku. Získané informace jsem zapisovala do záznamových archů. Výsledky: Pozorovaný jedinec se díky volnočasovým aktivitám, které navštěvuje spolu se zdravými dětmi, seznamuje s běžným životem a umí se v něm orientovat. Je si plně vědom toho, že má komunikační omezení a dokáže rozpoznat, kdy mu okolí rozumí a kdy ne. Ostatní účastníci kroužku či tábora vnímají jeho přítomnost jako klad a možnost rozvoje vlastní empatie a přirozené...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Integration of a child with Cerebral Palsy into a drama orientated summer camp - a case study Objectives: The aim of this work is to observe the intagration process and it's impact on the observed Josef K. and his surroundings during the two week's summer camp focused on drama or the drama classes run throughout the year. Methods: In my thesis I used a method of extraneous surveillance of a child: a short term surveillance, during a drama summer camp; and a long term surveillance during an over year drama class, taking place once a week. The other method used was individual and group interviews (focus group) with both: summer camp participants - being divided into groups by age (5-7 years old, 8-10 years old, 11-13years old, 14-16 years old, trainees, supervisors) and drama class members. All information gained I enrolled to evidence sheets. Results: Due to the attendance of the free-time activities, where he is confronted with normal children, the observed individual is used to cope with the real life situations and so manage better in his common life. He is able to distinguish when he is not being understood by his surrenders. All the members of the group attending drama lessons with him or the summer camp appreciate his presence there, taking it as a chance to deepen their empathy level...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013710260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV