Historie elementárního školství ve vybraných lokalitách (školní projekt)
History of elementery education in selected areas (school project)
rigorózní práce (UZNÁNO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3435Identifikátory
SIS: 180223
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
6. 2. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
Klíčová slova (česky)
historie, škola, žáci, základní vzdělávání, projekt, výstavaKlíčová slova (anglicky)
history, school, pupils, elementary education, project, exibitionPráce se zabývá regionální historií okresu Praha západ, vznikem a historií základního školství. Dělí se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část chronologicky seznamuje s historií jednotlivých škol od jejich vzniku (úplného zániku), až po současnost. Historie konkrétních škol na okrese je materiálovým zdrojem k vypracování projektu pro žáky jednotlivých škol i širokou veřejnost. Cílem tohoto projektu bylo seznámení žáků s dějinami jejich školy a prohloubení vztahu žáků k ní. Projekt byl realizován ve školním roce 2014/2015.Všechny navrhované aktivity a očekávané výstupy jsou v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
This diploma thesis is focused on the origin and history of elementary education system in the area Prague- west. The work is divided into two main parts, theoretical and practic. The theoretical part chronologically introduces the history of the schools since their inception ( complete dissolution ), to the present. The history of a particular schools in this area is the material source used to formulate the project for for students of different schools as the general public. The main aim of this project is to familiarize pupils with the history of their school and to strengthen the students' relationship to the school. The project will be realized in the school year 2014/2015. All proposed activities and expected outcomes are formulated according to the Framework Educational Programme.