Show simple item record

Educational and psychological aspects of experiential learning
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorHusová, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-27T04:38:11Z
dc.date.available2017-04-27T04:38:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34329
dc.description.abstractTématem magisterské práce jsou pedagogicko-psychologické aspekty zážitkových kurzů, což je analyzováno na příkladě středoškolských adaptačních kurzů. Teoretická část se na základě odborné literatury věnuje zážitkové pedagogice, zkušenostnímu učení, sociálním skupinám a skupinové atmosféře ve školních kolektivech. Empirická část mapuje vývoj skupinové atmosféry a vývoj skupinových vztahů u čtyř tříd, které absolvovaly různé druhy adaptačních kurzů. Práce shledává, že adaptační kurzy jsou přínosné pro kvalitu vztahů mezi žáky a jejich další vývoj.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this master thesis are educational and psychological aspects of experiential learning. This is analysed on the example of high school orientation courses. The teoretical part of this thesis deals - on the background of academic literature - with experiential learning, experential learning, social groups and group atmosphere in school classes. The empirical part analyses the development of group atmosphere and the development of group relationships at four classes which all lunderwent different types of orientation courses. The thesis finds that the orientation courses are advantages for the quality of relations between students and their future development.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectzážitková pedagogikacs_CZ
dc.subjectzkušenostní učenícs_CZ
dc.subjectmalá sociální skupinacs_CZ
dc.subjectskupinová atmosféracs_CZ
dc.subjectexperiental pegagogyen_US
dc.subjectexperiential learningen_US
dc.subjectsmall social groupen_US
dc.subjectgroup atmosphereen_US
dc.titlePedagogicko-psychologické aspekty zážitkových kurzůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-31
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96109
dc.title.translatedEducational and psychological aspects of experiential learningen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Daniela
dc.identifier.aleph001367361
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem magisterské práce jsou pedagogicko-psychologické aspekty zážitkových kurzů, což je analyzováno na příkladě středoškolských adaptačních kurzů. Teoretická část se na základě odborné literatury věnuje zážitkové pedagogice, zkušenostnímu učení, sociálním skupinám a skupinové atmosféře ve školních kolektivech. Empirická část mapuje vývoj skupinové atmosféry a vývoj skupinových vztahů u čtyř tříd, které absolvovaly různé druhy adaptačních kurzů. Práce shledává, že adaptační kurzy jsou přínosné pro kvalitu vztahů mezi žáky a jejich další vývoj.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this master thesis are educational and psychological aspects of experiential learning. This is analysed on the example of high school orientation courses. The teoretical part of this thesis deals - on the background of academic literature - with experiential learning, experential learning, social groups and group atmosphere in school classes. The empirical part analyses the development of group atmosphere and the development of group relationships at four classes which all lunderwent different types of orientation courses. The thesis finds that the orientation courses are advantages for the quality of relations between students and their future development.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV