dc.contributor.advisor | Just, Vladimír | |
dc.creator | Švábová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T04:26:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T04:26:19Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34275 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce analyzuje vybrané divadelní hry významných moderních indických dramatiku (mimo jiné Vijaye Tendulkara, Girishe Karnada a Badala Sircara) z hlediska sjednocujícího motivu násilí. Porovnává jednotlivé autorské prístupy k diskutované problematice a sleduje promeny tohoto tématu uvnitr ruzných dramatických žánru - sociálního, historického, existenciálne - absurdního, politického a mytologického. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis analyses selected theatrical plays of distinguished modern Indian dramatists (Vijay Tendulkar, Girish Karnad and Badal Sircar among others) in light of the unifying motive of violence. It compares different literary approaches towards the issue under discussion and observes transformation of this theme within various dramatic genres / social, historical, existential - absurd, political and mythological. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | moderní indické drama | cs_CZ |
dc.subject | násilí | cs_CZ |
dc.subject | Modern Indian Drama | en_US |
dc.subject | Violence | en_US |
dc.title | Násilí v moderním indickém dramatu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-21 | |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 90524 | |
dc.title.translated | Violence in modern Indian drama | en_US |
dc.contributor.referee | Pšenička, Martin | |
dc.identifier.aleph | 001372378 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce analyzuje vybrané divadelní hry významných moderních indických dramatiku (mimo jiné Vijaye Tendulkara, Girishe Karnada a Badala Sircara) z hlediska sjednocujícího motivu násilí. Porovnává jednotlivé autorské prístupy k diskutované problematice a sleduje promeny tohoto tématu uvnitr ruzných dramatických žánru - sociálního, historického, existenciálne - absurdního, politického a mytologického. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis analyses selected theatrical plays of distinguished modern Indian dramatists (Vijay Tendulkar, Girish Karnad and Badal Sircar among others) in light of the unifying motive of violence. It compares different literary approaches towards the issue under discussion and observes transformation of this theme within various dramatic genres / social, historical, existential - absurd, political and mythological. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |