dc.contributor.advisor | Získal, Bohuš | |
dc.creator | Baštýř, Marek | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T19:08:07Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T19:08:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34229 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je analyzovat shody a rozdíly, které vznikají u filmu a počítačových her při používání stejných technických prostředků. V textu je popsán historický vývoj obou médií a jejich výrazových prostředků. Současně se práce zabývá styčnými body obou médií - technickými prostředky a jejich využitím. Práce ukazuje na vzájemnou inspiraci obou médií, ale také jsou analyzovány zásadní rozdíly ve specifických způsobech narace filmu a počítačových her. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of thesis is to analyze agrements and diferences, which originate in fields of movies and computer games, in case of use of similar technical instruments. The text describes historic developement of both of media and its expressive instruments. This thesis is simultaneously focused on points of contact of movies and games - its technical instruments and its utilisation. Thesis also refers to mutual inspiration between both medias and also analyses crucial diferences in specific methods of movie a and computer games naration. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Jak použití obdobných nástrojů ovlivňuje formu počítačových her a filmu, dochází ke konvergenci? | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-22 | |
dc.description.department | Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 91327 | |
dc.title.translated | How Application of Similar Instruments Influence the Form of Computer Games and Cinema, Is There a Convergence? | en_US |
dc.contributor.referee | Šisler, Vít | |
dc.identifier.aleph | 001356646 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | New Media Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Studia nových médií | cs_CZ |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studia nových médií | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | New Media Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je analyzovat shody a rozdíly, které vznikají u filmu a počítačových her při používání stejných technických prostředků. V textu je popsán historický vývoj obou médií a jejich výrazových prostředků. Současně se práce zabývá styčnými body obou médií - technickými prostředky a jejich využitím. Práce ukazuje na vzájemnou inspiraci obou médií, ale také jsou analyzovány zásadní rozdíly ve specifických způsobech narace filmu a počítačových her. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of thesis is to analyze agrements and diferences, which originate in fields of movies and computer games, in case of use of similar technical instruments. The text describes historic developement of both of media and its expressive instruments. This thesis is simultaneously focused on points of contact of movies and games - its technical instruments and its utilisation. Thesis also refers to mutual inspiration between both medias and also analyses crucial diferences in specific methods of movie a and computer games naration. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013566460106986 | |