Zobrazit minimální záznam

Relationship of level of physical skills and academic achievemnts
dc.contributor.advisorKašpar, Ladislav
dc.creatorDoubková, Karolína
dc.date.accessioned2017-04-27T03:25:17Z
dc.date.available2017-04-27T03:25:17Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33991
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjistit, zda existuje závislost mezi úrovní pohybových schopností a dosaženými výsledky ve škole. Za pomoci testování analyzuji úroven pohybových schopností u žáku nižšího stupne víceletého gymnázia. Na základe namerených výsledku se snažím hledat a porovnávat závislosti úrovne pohybových schopností na školním prospechu žáku z prvního pololetí téhož roku. Následne také zjištuji, za pomoci mnou predem pripraveného dotazníku, vztah žáku ke sportovní pohybové cinnosti ve volném case a snažím se také zjistit, z jakých sociálních pomeru díte pochází a zda to má nejaký vliv na úroven jeho pohybových schopností. Výsledky potvrzují, že žáci, kterí dosahují lepších výsledku v hodinách telesné výchovy dosahují i lepší úrovne pohybových schopností. Dále mohu taktéž potvrdit závislost volnocasové pohybové cinnosti žáku na úroven pohybových schopností. Naopak žádnou závislost jsem nezjistila mezi sociální úrovní rodiny, prospechem žáku v ostatních vyucovacích predmetech a úrovní pohybových schopností.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis aims to investigate whether there is dependence between the level of physical skills and achievements in school. By means of test I will analyze the level of physical skills for pupils in lower multi-annual gymnasium. Based on the measured results I try to find and compare the level of physical skills and students academic achievemnt dependence in the first semester of that year. Subsequently I also detect, by using my pre-prepared questionnaire, the relationship of students to sport physical activity in leisure time and also try to determine from which social relationships the child comes from and whether there is any physical skills level impact. The results confirm that pupils performing better in gym classes achieve better physical skills level as well. I further acknowledge leisure physical activity of pupils and the level of their physical skills dependence. On the contrary I have not found any relationship between social family level, their achievements in other subjects and levels of physical skills.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVztah úrovně pohybových schopností a školního prospěchucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-15
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90833
dc.title.translatedRelationship of level of physical skills and academic achievemntsen_US
dc.contributor.refereeHrabinec, Jiří
dc.identifier.aleph001384359
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je zjistit, zda existuje závislost mezi úrovní pohybových schopností a dosaženými výsledky ve škole. Za pomoci testování analyzuji úroven pohybových schopností u žáku nižšího stupne víceletého gymnázia. Na základe namerených výsledku se snažím hledat a porovnávat závislosti úrovne pohybových schopností na školním prospechu žáku z prvního pololetí téhož roku. Následne také zjištuji, za pomoci mnou predem pripraveného dotazníku, vztah žáku ke sportovní pohybové cinnosti ve volném case a snažím se také zjistit, z jakých sociálních pomeru díte pochází a zda to má nejaký vliv na úroven jeho pohybových schopností. Výsledky potvrzují, že žáci, kterí dosahují lepších výsledku v hodinách telesné výchovy dosahují i lepší úrovne pohybových schopností. Dále mohu taktéž potvrdit závislost volnocasové pohybové cinnosti žáku na úroven pohybových schopností. Naopak žádnou závislost jsem nezjistila mezi sociální úrovní rodiny, prospechem žáku v ostatních vyucovacích predmetech a úrovní pohybových schopností.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis aims to investigate whether there is dependence between the level of physical skills and achievements in school. By means of test I will analyze the level of physical skills for pupils in lower multi-annual gymnasium. Based on the measured results I try to find and compare the level of physical skills and students academic achievemnt dependence in the first semester of that year. Subsequently I also detect, by using my pre-prepared questionnaire, the relationship of students to sport physical activity in leisure time and also try to determine from which social relationships the child comes from and whether there is any physical skills level impact. The results confirm that pupils performing better in gym classes achieve better physical skills level as well. I further acknowledge leisure physical activity of pupils and the level of their physical skills dependence. On the contrary I have not found any relationship between social family level, their achievements in other subjects and levels of physical skills.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990013843590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV