dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Doubková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T03:25:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T03:25:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/33991 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je zjistit, zda existuje závislost mezi úrovní pohybových schopností a dosaženými výsledky ve škole. Za pomoci testování analyzuji úroven pohybových schopností u žáku nižšího stupne víceletého gymnázia. Na základe namerených výsledku se snažím hledat a porovnávat závislosti úrovne pohybových schopností na školním prospechu žáku z prvního pololetí téhož roku. Následne také zjištuji, za pomoci mnou predem pripraveného dotazníku, vztah žáku ke sportovní pohybové cinnosti ve volném case a snažím se také zjistit, z jakých sociálních pomeru díte pochází a zda to má nejaký vliv na úroven jeho pohybových schopností. Výsledky potvrzují, že žáci, kterí dosahují lepších výsledku v hodinách telesné výchovy dosahují i lepší úrovne pohybových schopností. Dále mohu taktéž potvrdit závislost volnocasové pohybové cinnosti žáku na úroven pohybových schopností. Naopak žádnou závislost jsem nezjistila mezi sociální úrovní rodiny, prospechem žáku v ostatních vyucovacích predmetech a úrovní pohybových schopností. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis aims to investigate whether there is dependence between the level of physical skills and achievements in school. By means of test I will analyze the level of physical skills for pupils in lower multi-annual gymnasium. Based on the measured results I try to find and compare the level of physical skills and students academic achievemnt dependence in the first semester of that year. Subsequently I also detect, by using my pre-prepared questionnaire, the relationship of students to sport physical activity in leisure time and also try to determine from which social relationships the child comes from and whether there is any physical skills level impact. The results confirm that pupils performing better in gym classes achieve better physical skills level as well. I further acknowledge leisure physical activity of pupils and the level of their physical skills dependence. On the contrary I have not found any relationship between social family level, their achievements in other subjects and levels of physical skills. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vztah úrovně pohybových schopností a školního prospěchu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-15 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 90833 | |
dc.title.translated | Relationship of level of physical skills and academic achievemnts | en_US |
dc.contributor.referee | Hrabinec, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001384359 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je zjistit, zda existuje závislost mezi úrovní pohybových schopností a dosaženými výsledky ve škole. Za pomoci testování analyzuji úroven pohybových schopností u žáku nižšího stupne víceletého gymnázia. Na základe namerených výsledku se snažím hledat a porovnávat závislosti úrovne pohybových schopností na školním prospechu žáku z prvního pololetí téhož roku. Následne také zjištuji, za pomoci mnou predem pripraveného dotazníku, vztah žáku ke sportovní pohybové cinnosti ve volném case a snažím se také zjistit, z jakých sociálních pomeru díte pochází a zda to má nejaký vliv na úroven jeho pohybových schopností. Výsledky potvrzují, že žáci, kterí dosahují lepších výsledku v hodinách telesné výchovy dosahují i lepší úrovne pohybových schopností. Dále mohu taktéž potvrdit závislost volnocasové pohybové cinnosti žáku na úroven pohybových schopností. Naopak žádnou závislost jsem nezjistila mezi sociální úrovní rodiny, prospechem žáku v ostatních vyucovacích predmetech a úrovní pohybových schopností. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis aims to investigate whether there is dependence between the level of physical skills and achievements in school. By means of test I will analyze the level of physical skills for pupils in lower multi-annual gymnasium. Based on the measured results I try to find and compare the level of physical skills and students academic achievemnt dependence in the first semester of that year. Subsequently I also detect, by using my pre-prepared questionnaire, the relationship of students to sport physical activity in leisure time and also try to determine from which social relationships the child comes from and whether there is any physical skills level impact. The results confirm that pupils performing better in gym classes achieve better physical skills level as well. I further acknowledge leisure physical activity of pupils and the level of their physical skills dependence. On the contrary I have not found any relationship between social family level, their achievements in other subjects and levels of physical skills. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013843590106986 | |