Show simple item record

Motoric performance of schoolchidren from special primary school and primary school
dc.contributor.advisorLejčarová, Alena
dc.creatorNagyová, Irena
dc.date.accessioned2017-04-27T02:32:27Z
dc.date.available2017-04-27T02:32:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33788
dc.description.abstractNázev práce: Motorická výkonnost žáků základní školy praktické a žáků běžné základní školy Cíle práce: Cílem této práce bylo porovnat úroveň motorické výkonnosti žáků 8. a 9. ročníku na základní škole praktické a žáků 8. a 9. ročníku na běžné základní škole a stanovit, zda je rozdíl věcně významný. Metoda: K hodnocení úrovně motorické výkonnosti 60 žáků základní školy praktické a 60 žáků běžné základní školy v Horním Slavkově bylo použito osm motorických testů ("Hluboký předklon", "Skok daleký z místa", "Stoj - vzpor dřepmo - vzpor ležmo - vzpor dřepmo - stoj", "Kliky ve vzporu ležmo", "Běh na 60 metrů", "Běh na 1500 metrů - chlapci", "Běh na 800 metrů - dívky"). Výsledky: Z hlediska průměrných výkonů v jednotlivých motorických testech byla prokázána nižší motorická výkonnost u žáků základních škol praktických, s výjimkou testů "Hluboký předklon" u dívek, "Stoj - vzpor dřepmo - vzpor ležmo - vzpor dřepmo - stoj" u dívek, "Běh na 60 metrů" u dívek. S ohledem na věcnou významnost rozdílů průměrných výkonů žáků základní školy praktické a žáků běžné základní školy (posuzovanou podle hodnoty Cohenova koeficientu účinku d stanovenou minimálně na 0,5) byla nižší motorická výkonnost u žáků ZŠP prokázána konkrétně u testu "Kliky ve vzporu ležmo" (u dívek d = 2,23, u chlapců d = 1,15), "Leh - sed opakovaně"...cs_CZ
dc.description.abstractTitle of diploma work: Motoric performance of schoolchidren from special primary school and primary school. Purpose of diploma work: The purpose of this diploma work was to compare level of motoric performance between schoolchildren 8. and 9. year class in special primary school and 8. and 9. year class in primary school and determine if the different is objectively significant. Method: To evaluation level of motoric performance of 60 schoolchildren from special primary school and 60 schoolchildren from primary school in Horni Slavkov was used eight motoric tests{ "Deep trunk bend", "Long jump", "Standing - knee bending rest - press up-knee bending rest - standing", "Press ups", "Sprint 60 m distance", "Sprint 150m distance - boys", "Sprint 800 m distance - girls"} Results: From the point of view of average performance in motoric tests was proved lower motor performance of schoolchildren from special primary school just with the exception of test "Deep trunk bend" - girls, "Standing - knee bending rest - press up- knee bending rest - standing" - girls, "Sprint 60 m distance" - girls. In view of objective significance differences in average performance of schoolchildren from special primary school and schoolchildren from primary school {assessed by value of Cohen's coefficient influence d fixed...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMotorická výkonnost žáků základní školy praktické a žáků běžné základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-17
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId67824
dc.title.translatedMotoric performance of schoolchidren from special primary school and primary schoolen_US
dc.contributor.refereeČichoň, Rostislav
dc.identifier.aleph001358344
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Motorická výkonnost žáků základní školy praktické a žáků běžné základní školy Cíle práce: Cílem této práce bylo porovnat úroveň motorické výkonnosti žáků 8. a 9. ročníku na základní škole praktické a žáků 8. a 9. ročníku na běžné základní škole a stanovit, zda je rozdíl věcně významný. Metoda: K hodnocení úrovně motorické výkonnosti 60 žáků základní školy praktické a 60 žáků běžné základní školy v Horním Slavkově bylo použito osm motorických testů ("Hluboký předklon", "Skok daleký z místa", "Stoj - vzpor dřepmo - vzpor ležmo - vzpor dřepmo - stoj", "Kliky ve vzporu ležmo", "Běh na 60 metrů", "Běh na 1500 metrů - chlapci", "Běh na 800 metrů - dívky"). Výsledky: Z hlediska průměrných výkonů v jednotlivých motorických testech byla prokázána nižší motorická výkonnost u žáků základních škol praktických, s výjimkou testů "Hluboký předklon" u dívek, "Stoj - vzpor dřepmo - vzpor ležmo - vzpor dřepmo - stoj" u dívek, "Běh na 60 metrů" u dívek. S ohledem na věcnou významnost rozdílů průměrných výkonů žáků základní školy praktické a žáků běžné základní školy (posuzovanou podle hodnoty Cohenova koeficientu účinku d stanovenou minimálně na 0,5) byla nižší motorická výkonnost u žáků ZŠP prokázána konkrétně u testu "Kliky ve vzporu ležmo" (u dívek d = 2,23, u chlapců d = 1,15), "Leh - sed opakovaně"...cs_CZ
uk.abstract.enTitle of diploma work: Motoric performance of schoolchidren from special primary school and primary school. Purpose of diploma work: The purpose of this diploma work was to compare level of motoric performance between schoolchildren 8. and 9. year class in special primary school and 8. and 9. year class in primary school and determine if the different is objectively significant. Method: To evaluation level of motoric performance of 60 schoolchildren from special primary school and 60 schoolchildren from primary school in Horni Slavkov was used eight motoric tests{ "Deep trunk bend", "Long jump", "Standing - knee bending rest - press up-knee bending rest - standing", "Press ups", "Sprint 60 m distance", "Sprint 150m distance - boys", "Sprint 800 m distance - girls"} Results: From the point of view of average performance in motoric tests was proved lower motor performance of schoolchildren from special primary school just with the exception of test "Deep trunk bend" - girls, "Standing - knee bending rest - press up- knee bending rest - standing" - girls, "Sprint 60 m distance" - girls. In view of objective significance differences in average performance of schoolchildren from special primary school and schoolchildren from primary school {assessed by value of Cohen's coefficient influence d fixed...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990013583440106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV