Zobrazit minimální záznam

Komparativní aspekty didaktiky angličtiny v českých a australských diplomových pracích: Karlova univerzita versus The University of Queensland
dc.contributor.advisorMothejzíková, Jarmila
dc.creatorBraunová, Vendula
dc.date.accessioned2017-04-27T02:10:25Z
dc.date.available2017-04-27T02:10:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33710
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem Komparativní aspekty didaktiky angličtiny v českých a australských diplomových pracích: Karlova univerzita versus The University of Queensland si dala za cíl odhalit oblasti, které by na Ústavu anglického jazyka a didaktiky (UAJD) Filozofické fakulty Karlovy univerzity (UK) v Praze mohly být vylepšeny v oblasti didaktiky anglického jazyka (AJ). Výzkum byl uskutečněn formou srovnání s australskou institucí University of Queensland v Brisbane. Druhotným cílem práce bylo předložit návrhy, jak zefektivnit psaní diplomových prací v oblasti didaktiky AJ na UAJD. Proto byla témata obhájených diplomových prací z didaktiky AJ sepsána a následně byla připojena jejich krátká anotace, aby budoucí studenti mohli snadněji a účelněji nalézt nové oblasti bádání, případně těžit z poznatků, které byly sepsány předchozími studenty. První část této práce popisuje předchozí práce z oblasti historie anglistiky, které se zaměřují na vývoj didaktiky AJ na UK. Následuje seznam diplomových prací z didaktiky AJ na UK z let 1946- 2008. Podobný soupis byl vytvořen pro diplomové práce z didaktiky AJ na UQ během studijního pobytu na zmíněné australské univerzitě v roce 2009-2010. Tyto dva seznamy ústí v porovnání témat diplomových prací z obou institucí z let 1994-2008, kdy byla didaktika AJ...cs_CZ
dc.description.abstractThis study attempts to identify learning opportunities at the Department of English Language and ELT Methodology at Charles University in Prague via a comparison with an Australian institution, The University of Queensland located in Brisbane. The secondary objective of the study is to further thesis writing culture at the Department at CU by cataloging and auditing past TEFL theses. Thus, future students could more easily and efficiently identify new areas for research and benefit from the foundations laid by previous students. The first half of this thesis provides a review of previous works conducted in the field of the history of English linguistics, with a special focus on ELT Methodology at CU. Thus, a list of Prague TEFL theses submitted between 1946-2008 follows. A similar list is created for UQ TEFL theses between 1994-2009 on the basis of research at UQ that was carried out in 2009-2010. This results in a comparison of TEFL theses topics from both universities' intersection 1994-2008. This information is then linked to establishment of areas of strength or improvement at CU. In phase two of this study, MA theses writing guidelines released by CU and UQ are compared. These guidelines are characterised into five categories, i.e. flexibility, structure, academic integrity, conformity, and...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdidaktika anglického jazykacs_CZ
dc.subjectkomparacecs_CZ
dc.subjectdiplomová práce z didaktiky AJcs_CZ
dc.subjectTEFLen_US
dc.subjectTESOLen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectELT diploma thesisen_US
dc.titleComparative aspects of TEFL in Czech and Australian MA theses: Charles University versus The University of Queenslanden_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-02-02
dc.description.departmentDepartment of the English Language and ELT Methodologyen_US
dc.description.departmentÚstav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93791
dc.title.translatedKomparativní aspekty didaktiky angličtiny v českých a australských diplomových pracích: Karlova univerzita versus The University of Queenslandcs_CZ
dc.contributor.refereeVašků, Kateřina
dc.identifier.aleph001289498
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish and American Studiesen_US
thesis.degree.disciplineAnglistika - amerikanistikacs_CZ
thesis.degree.programEnglish and American Studiesen_US
thesis.degree.programAnglistika - amerikanistikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of the English Language and ELT Methodologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglistika - amerikanistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish and American Studiesen_US
uk.degree-program.csAnglistika - amerikanistikacs_CZ
uk.degree-program.enEnglish and American Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce s názvem Komparativní aspekty didaktiky angličtiny v českých a australských diplomových pracích: Karlova univerzita versus The University of Queensland si dala za cíl odhalit oblasti, které by na Ústavu anglického jazyka a didaktiky (UAJD) Filozofické fakulty Karlovy univerzity (UK) v Praze mohly být vylepšeny v oblasti didaktiky anglického jazyka (AJ). Výzkum byl uskutečněn formou srovnání s australskou institucí University of Queensland v Brisbane. Druhotným cílem práce bylo předložit návrhy, jak zefektivnit psaní diplomových prací v oblasti didaktiky AJ na UAJD. Proto byla témata obhájených diplomových prací z didaktiky AJ sepsána a následně byla připojena jejich krátká anotace, aby budoucí studenti mohli snadněji a účelněji nalézt nové oblasti bádání, případně těžit z poznatků, které byly sepsány předchozími studenty. První část této práce popisuje předchozí práce z oblasti historie anglistiky, které se zaměřují na vývoj didaktiky AJ na UK. Následuje seznam diplomových prací z didaktiky AJ na UK z let 1946- 2008. Podobný soupis byl vytvořen pro diplomové práce z didaktiky AJ na UQ během studijního pobytu na zmíněné australské univerzitě v roce 2009-2010. Tyto dva seznamy ústí v porovnání témat diplomových prací z obou institucí z let 1994-2008, kdy byla didaktika AJ...cs_CZ
uk.abstract.enThis study attempts to identify learning opportunities at the Department of English Language and ELT Methodology at Charles University in Prague via a comparison with an Australian institution, The University of Queensland located in Brisbane. The secondary objective of the study is to further thesis writing culture at the Department at CU by cataloging and auditing past TEFL theses. Thus, future students could more easily and efficiently identify new areas for research and benefit from the foundations laid by previous students. The first half of this thesis provides a review of previous works conducted in the field of the history of English linguistics, with a special focus on ELT Methodology at CU. Thus, a list of Prague TEFL theses submitted between 1946-2008 follows. A similar list is created for UQ TEFL theses between 1994-2009 on the basis of research at UQ that was carried out in 2009-2010. This results in a comparison of TEFL theses topics from both universities' intersection 1994-2008. This information is then linked to establishment of areas of strength or improvement at CU. In phase two of this study, MA theses writing guidelines released by CU and UQ are compared. These guidelines are characterised into five categories, i.e. flexibility, structure, academic integrity, conformity, and...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012894980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV