Zobrazit minimální záznam

Corporate social responsibility as a variable determining employer's attractiveness
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorŠumová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-27T01:38:48Z
dc.date.available2017-04-27T01:38:48Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33615
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá fenoménem společenské odpovědnosti firem, přičemž staví zejména na tzv. teorii stakeholders. Pojem společenské odpovědnosti firem vymezuje obecně a krátce se také věnuje aktivitám zacíleným zejména na externí stakeholders organizace. Jádrem této práce je však propojení společenské odpovědnosti firem s řízením lidských zdrojů, které se pak snaží popsat z několika různých důležitých hledisek a zkoumá nástroje propojující obě oblasti. Dále definuje zaměstnance jako stakeholders a popisuje přesahy společenské odpovědnosti firem do jednotlivých personálních činností organizace, které posléze konfrontuje s reálnými postoji studentů vysokých škol.cs_CZ
dc.description.abstractThis Master Thesis copes with current phenomenon - Corporate social responsibility and as a base it uses the Stakeholder theory. The Thesis continues with defining the concept of Corporate social responsibility in general and then devotes small part to present activities under Corporate social responsibility which aims mainly at external stakeholders of an organization. Nevertheless the core of this Thesis is an interconnection between Corporate social responsibility and human resources management which is later on examined from several different points of view and an overview of tools that work with this interconnection is given. It also describes employees from the stakeholder perspective, follows with investigating corporate social responsibility aspects within individual personnel activities in an organization and confronts them with real attitudes of Czech university students.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectSpolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectatraktivita zaměstnavatelecs_CZ
dc.subjectstakeholdercs_CZ
dc.subjectpersonální činnostics_CZ
dc.subjectCorporate Social Responsibilityen_US
dc.subjecteployer's atractivenessen_US
dc.subjectstakeholderen_US
dc.subjectHR activitiesen_US
dc.titleSpolečenská odpovědnost firem jako jeden z faktorů atraktivity zaměstnavatelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-02-02
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95076
dc.title.translatedCorporate social responsibility as a variable determining employer's attractivenessen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Martin
dc.identifier.aleph001292033
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá fenoménem společenské odpovědnosti firem, přičemž staví zejména na tzv. teorii stakeholders. Pojem společenské odpovědnosti firem vymezuje obecně a krátce se také věnuje aktivitám zacíleným zejména na externí stakeholders organizace. Jádrem této práce je však propojení společenské odpovědnosti firem s řízením lidských zdrojů, které se pak snaží popsat z několika různých důležitých hledisek a zkoumá nástroje propojující obě oblasti. Dále definuje zaměstnance jako stakeholders a popisuje přesahy společenské odpovědnosti firem do jednotlivých personálních činností organizace, které posléze konfrontuje s reálnými postoji studentů vysokých škol.cs_CZ
uk.abstract.enThis Master Thesis copes with current phenomenon - Corporate social responsibility and as a base it uses the Stakeholder theory. The Thesis continues with defining the concept of Corporate social responsibility in general and then devotes small part to present activities under Corporate social responsibility which aims mainly at external stakeholders of an organization. Nevertheless the core of this Thesis is an interconnection between Corporate social responsibility and human resources management which is later on examined from several different points of view and an overview of tools that work with this interconnection is given. It also describes employees from the stakeholder perspective, follows with investigating corporate social responsibility aspects within individual personnel activities in an organization and confronts them with real attitudes of Czech university students.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990012920330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV