dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Chloubová, Šimona | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T00:42:38Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T00:42:38Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/33470 | |
dc.description.abstract | Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis is dealing with internal coaching programmes in organizations. It bases on the theory of coaching method, coaching models and its forms and it describes the process of coaching dialogues. It also confronts coaching with psychotherapy and talks about the role of a coach and requirements for his expertise in the methodology. The thesis is describing internal coaching programmes in general and include specific examples from practice. They talk about reasons and advantages of internal coaching compared to the external. A part of this is a model of internal coaching programme for the environment of a law firm. The model is showing the possible connection of internal coaching with the existing in-company processes and the concept of key competencies of an organization. The thesis is not only following the existing internal coaching models, it is also evaluating them and outlining possible potential of internal coaching programmes in companies. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | koučink | cs_CZ |
dc.subject | koučování | cs_CZ |
dc.subject | koučing | cs_CZ |
dc.subject | interní koučink | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | firemní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | coaching | en_US |
dc.subject | internal coaching | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | in company education | en_US |
dc.title | Interní koučink | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-02-02 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 99649 | |
dc.title.translated | Internal coaching | en_US |
dc.contributor.referee | Šerák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001288615 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is dealing with internal coaching programmes in organizations. It bases on the theory of coaching method, coaching models and its forms and it describes the process of coaching dialogues. It also confronts coaching with psychotherapy and talks about the role of a coach and requirements for his expertise in the methodology. The thesis is describing internal coaching programmes in general and include specific examples from practice. They talk about reasons and advantages of internal coaching compared to the external. A part of this is a model of internal coaching programme for the environment of a law firm. The model is showing the possible connection of internal coaching with the existing in-company processes and the concept of key competencies of an organization. The thesis is not only following the existing internal coaching models, it is also evaluating them and outlining possible potential of internal coaching programmes in companies. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012886150106986 | |