Zobrazit minimální záznam

Use of Markov decision processes for modelling of collective games
Použití Markovových rozhodovacích procesů pro modelování kolektivních her
dc.contributor.advisorAntoch, Jaromír
dc.creatorZákutný, Roman
dc.date.accessioned2017-04-27T00:24:37Z
dc.date.available2017-04-27T00:24:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/33405
dc.description.abstractV tejto práci je navrhnutý a implementovaný model vychádzajúci z teórie Markovovho procesu so spojitým časom na jednu vybranú kolektívnu hru. Na vstupných dátach je prevedená rozsiahla analýza, na základe ktorej sú odvodené regresné modely pre odhady parametrov. Spustenou simuláciou je preukázaná použiteľnosť modelu a v porovnávacej analýze sú zhodnotené výhody nášho modelu oproti použitiu Markovovho reťazca s diskrétnym časom navrhnutom a implementovanom v mojej bakalárskej práci. Na záver je prevedená diskusia možného rozšírenia na ostatné hry.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis, a model based on the continuous-time Markov process is built and implemented and later applied on an one chosen collective game. An extensive analysis of available data is carried out to build a regression model to estimate parameters of the game model. An usableness of the game model is shown by a simulation process. Pros and cons are evaluated in a comparison analysis against the application of the discrete-time Markov chains, how it was described in my bachelor thesis [Roman Zákutný (2007)]. In conclusion are discussed possible extensions for other collective games.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectMarkovov procescs_CZ
dc.subjectsimuláciecs_CZ
dc.subjectkolektívne hrycs_CZ
dc.subjectJavacs_CZ
dc.subjectSpringcs_CZ
dc.subjectMarkov processen_US
dc.subjectsimulationsen_US
dc.subjectteam sportsen_US
dc.subjectJavaen_US
dc.subjectSpringen_US
dc.titlePoužití Markovových rozhodovacích procesů pro modelování kolektivních hersk_SK
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-06
dc.description.departmentDepartment of Probability and Mathematical Statisticsen_US
dc.description.departmentKatedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79112
dc.title.translatedUse of Markov decision processes for modelling of collective gamesen_US
dc.title.translatedPoužití Markovových rozhodovacích procesů pro modelování kolektivních hercs_CZ
dc.contributor.refereeKoubková, Alena
dc.identifier.aleph001284000
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Probability and Mathematical Statisticsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV tejto práci je navrhnutý a implementovaný model vychádzajúci z teórie Markovovho procesu so spojitým časom na jednu vybranú kolektívnu hru. Na vstupných dátach je prevedená rozsiahla analýza, na základe ktorej sú odvodené regresné modely pre odhady parametrov. Spustenou simuláciou je preukázaná použiteľnosť modelu a v porovnávacej analýze sú zhodnotené výhody nášho modelu oproti použitiu Markovovho reťazca s diskrétnym časom navrhnutom a implementovanom v mojej bakalárskej práci. Na záver je prevedená diskusia možného rozšírenia na ostatné hry.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, a model based on the continuous-time Markov process is built and implemented and later applied on an one chosen collective game. An extensive analysis of available data is carried out to build a regression model to estimate parameters of the game model. An usableness of the game model is shown by a simulation process. Pros and cons are evaluated in a comparison analysis against the application of the discrete-time Markov chains, how it was described in my bachelor thesis [Roman Zákutný (2007)]. In conclusion are discussed possible extensions for other collective games.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012840000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV