dc.contributor.advisor | Mazáčová, Nataša | |
dc.creator | Veselá, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-26T22:30:12Z | |
dc.date.available | 2017-04-26T22:30:12Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/32946 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První se zabývá teoretickým pohledem nejprve na vzdělávání dospělých, na jeho vývoj a specifika. V další části jsou uvedeny rozdíly mezi vzděláváním dospělých a dětí. Poté je práce zaměřena na osobnost lektora a na didaktický process, jeho cíle, metody, formy a prostředky. Na závěr teoretické části je shrnuta podstata zpětné vazby. Druhá část je shrunutím provedeného výzkumu, kde respondenty jsou sami lektoři. Z výzkumu se dozvíme, do jaké míry jsou kompetentní k výkonu lektorského povolání z hlediska pedagogického, resp. didaktického. Při výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření s uzavřenými i otevřenými otázkami. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis is divided into two parts. The first deals with the theoretical view of the vocational education, its development and specifics. The next section describes the differences between education of adults and children. Then the work is focused on the personality of the lector and didactic process, its aims, methods, forms and tools. To conclude the theoretical part summarizes the principle of feedback. The second part is summarized of research where respondents are lectors themselves. From research we know how much are they competent to exercise the profession of lecturers from the point of view of teaching, respectively didactic. The research used the questionnaire with closed and open questions. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Didaktika | cs_CZ |
dc.subject | profesní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | lektor | cs_CZ |
dc.subject | didaktický proces | cs_CZ |
dc.subject | didaktické metody | cs_CZ |
dc.subject | didaktické formy | cs_CZ |
dc.subject | Didactics | en_US |
dc.subject | vocational education | en_US |
dc.subject | adult education | en_US |
dc.subject | lector | en_US |
dc.subject | didactic process | en_US |
dc.subject | didactic methods | en_US |
dc.subject | didactic forms | en_US |
dc.title | Didaktika profesního vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-01-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 97198 | |
dc.title.translated | Didactic of vocationally education | en_US |
dc.contributor.referee | Havlínová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001284434 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education for Humanities, Philosophy and Ethics for High Schools and Colleges | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství společenských věd, filozofie a etiky pro střední školy a vyšší odborné školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství společenských věd, filozofie a etiky pro střední školy a vyšší odborné školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education for Humanities, Philosophy and Ethics for High Schools and Colleges | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První se zabývá teoretickým pohledem nejprve na vzdělávání dospělých, na jeho vývoj a specifika. V další části jsou uvedeny rozdíly mezi vzděláváním dospělých a dětí. Poté je práce zaměřena na osobnost lektora a na didaktický process, jeho cíle, metody, formy a prostředky. Na závěr teoretické části je shrnuta podstata zpětné vazby. Druhá část je shrunutím provedeného výzkumu, kde respondenty jsou sami lektoři. Z výzkumu se dozvíme, do jaké míry jsou kompetentní k výkonu lektorského povolání z hlediska pedagogického, resp. didaktického. Při výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření s uzavřenými i otevřenými otázkami. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is divided into two parts. The first deals with the theoretical view of the vocational education, its development and specifics. The next section describes the differences between education of adults and children. Then the work is focused on the personality of the lector and didactic process, its aims, methods, forms and tools. To conclude the theoretical part summarizes the principle of feedback. The second part is summarized of research where respondents are lectors themselves. From research we know how much are they competent to exercise the profession of lecturers from the point of view of teaching, respectively didactic. The research used the questionnaire with closed and open questions. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012844340106986 | |