Zobrazit minimální záznam

Computer and Computer Games in Relation to Children of Higher School Age
dc.contributor.advisorMitáš, Václav
dc.creatorUrbanová, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-26T21:59:20Z
dc.date.available2017-04-26T21:59:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32837
dc.description.abstractV této práci poskytuji náhled na problematiku týkající se vyutití počítače dětmi staršího školního věku. Popisuji kladné i záporné dopady na dospívající ve spojitosti s rozvojem informačních technologií. Zaměřila jsem se na vymezení pojmt internet, virtuální prostředí, virtuální identita, a také na popis negativních jevt, které se objevují s rozvojem internetu, zejména kyberšikanu a závislost. Rozebrala jsem počítačové hry - jejich vznik, rozdělení a popis, dále na pozitiva a negativa hraní. Vymezila jsem pojem závislost na počítačových hrách. Zaobírala jsem se specifiky počítačové komunikace. Věnovala jsem se otázce vlivu dlouhého trávení času u počítače na zdraví jedince. Také jsem provedla šetření u dětí staršího školního věku, zaměřené na vyutití počítače. Výzkumná data jsem získala pomocí dotazníku, který měl 22 otázek.cs_CZ
dc.description.abstractIn this work I am giving a point of view at the problematic of children in higher school age using computers. I describe both the positive and negative aspects that influents pubescent in the context of progress of information technologies. I focused on describing the term internet, virtual reality, virtual identity and the negative aspects of internet progress, especially cyber chicane and addiction. I dissected computer games - their origins, differences and description. Also I wrote about positives and negatives of playing computer games, and defined the term addiction on computer games. I described the specifics of communication through computers. I worked out the question how using computers for long time affects health. Also I made investigation at higher school age children regarding computer usage. I obtained the research data through questionnaire which had 22 questions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titlePočítače a počítačové hry u dětí staršího školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-06
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70727
dc.title.translatedComputer and Computer Games in Relation to Children of Higher School Ageen_US
dc.contributor.refereeZelinková, Olga
dc.identifier.aleph001558569
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci poskytuji náhled na problematiku týkající se vyutití počítače dětmi staršího školního věku. Popisuji kladné i záporné dopady na dospívající ve spojitosti s rozvojem informačních technologií. Zaměřila jsem se na vymezení pojmt internet, virtuální prostředí, virtuální identita, a také na popis negativních jevt, které se objevují s rozvojem internetu, zejména kyberšikanu a závislost. Rozebrala jsem počítačové hry - jejich vznik, rozdělení a popis, dále na pozitiva a negativa hraní. Vymezila jsem pojem závislost na počítačových hrách. Zaobírala jsem se specifiky počítačové komunikace. Věnovala jsem se otázce vlivu dlouhého trávení času u počítače na zdraví jedince. Také jsem provedla šetření u dětí staršího školního věku, zaměřené na vyutití počítače. Výzkumná data jsem získala pomocí dotazníku, který měl 22 otázek.cs_CZ
uk.abstract.enIn this work I am giving a point of view at the problematic of children in higher school age using computers. I describe both the positive and negative aspects that influents pubescent in the context of progress of information technologies. I focused on describing the term internet, virtual reality, virtual identity and the negative aspects of internet progress, especially cyber chicane and addiction. I dissected computer games - their origins, differences and description. Also I wrote about positives and negatives of playing computer games, and defined the term addiction on computer games. I described the specifics of communication through computers. I worked out the question how using computers for long time affects health. Also I made investigation at higher school age children regarding computer usage. I obtained the research data through questionnaire which had 22 questions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015585690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV