Zobrazit minimální záznam

Philosophy of Søren Kierkegaard and Its Use in High School Education in Philosophy
dc.contributor.advisorBlažková, Miloslava
dc.creatorJarolímková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-26T21:16:45Z
dc.date.available2017-04-26T21:16:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32634
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá filosofií Sørena Kierkegaarda z pohledu budoucí učitelky. První část práce podává teoretický přehled základních myšlenek dánského filosofa, založený na komparaci s dalšími významnými filosofy. Druhá část pak nabízí rozbor možného využití Kierkegaardovy filosofie při výuce na středních školách. V této části jsou přesně vymezeny výukové cíle pokrývající klíčové kompetence stanovené v Rámcově vzdělávacím programu pro gymnázia a konkrétní postupy v hodinách, které umožňují jejich dosažení.cs_CZ
dc.description.abstractThis graduation theses deals with the philosophy of Søren Kierkegaard from the point of view of fututre teacher. The first part of the theses offers theoretical overview of basic thoughts of the Danish philosopher based on comparison with other philosophers. The other part analyses the possibilities of usage Kierkegaard's philosophy in teaching philosophy at high schools. The educational aims and the lessons' procedures are being described in this section.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectfilosofiecs_CZ
dc.subjectetikacs_CZ
dc.subjectvíracs_CZ
dc.subjectKierkegaardcs_CZ
dc.subjectHegelcs_CZ
dc.subjectSokratescs_CZ
dc.subjectRádlcs_CZ
dc.subjectAbrahamcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectvýuka filosofiecs_CZ
dc.subjectphilosophyen_US
dc.subjectethicsen_US
dc.subjectreligionen_US
dc.subjectKierkegaarden_US
dc.subjectHegelen_US
dc.subjectSokratesen_US
dc.subjectRádlen_US
dc.subjectAbrahamen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectteaching philosophyen_US
dc.titleFilosofie Sørena Kierkegaarda a její využití ve výuce filosofie na středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-01-17
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97253
dc.title.translatedPhilosophy of Søren Kierkegaard and Its Use in High School Education in Philosophyen_US
dc.contributor.refereeHauser, Michael
dc.identifier.aleph001283529
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá filosofií Sørena Kierkegaarda z pohledu budoucí učitelky. První část práce podává teoretický přehled základních myšlenek dánského filosofa, založený na komparaci s dalšími významnými filosofy. Druhá část pak nabízí rozbor možného využití Kierkegaardovy filosofie při výuce na středních školách. V této části jsou přesně vymezeny výukové cíle pokrývající klíčové kompetence stanovené v Rámcově vzdělávacím programu pro gymnázia a konkrétní postupy v hodinách, které umožňují jejich dosažení.cs_CZ
uk.abstract.enThis graduation theses deals with the philosophy of Søren Kierkegaard from the point of view of fututre teacher. The first part of the theses offers theoretical overview of basic thoughts of the Danish philosopher based on comparison with other philosophers. The other part analyses the possibilities of usage Kierkegaard's philosophy in teaching philosophy at high schools. The educational aims and the lessons' procedures are being described in this section.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990012835290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV