dc.contributor.advisor | Blažková, Miloslava | |
dc.creator | Jarolímková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2017-04-26T21:16:45Z | |
dc.date.available | 2017-04-26T21:16:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/32634 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá filosofií Sørena Kierkegaarda z pohledu budoucí učitelky. První část práce podává teoretický přehled základních myšlenek dánského filosofa, založený na komparaci s dalšími významnými filosofy. Druhá část pak nabízí rozbor možného využití Kierkegaardovy filosofie při výuce na středních školách. V této části jsou přesně vymezeny výukové cíle pokrývající klíčové kompetence stanovené v Rámcově vzdělávacím programu pro gymnázia a konkrétní postupy v hodinách, které umožňují jejich dosažení. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This graduation theses deals with the philosophy of Søren Kierkegaard from the point of view of fututre teacher. The first part of the theses offers theoretical overview of basic thoughts of the Danish philosopher based on comparison with other philosophers. The other part analyses the possibilities of usage Kierkegaard's philosophy in teaching philosophy at high schools. The educational aims and the lessons' procedures are being described in this section. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | filosofie | cs_CZ |
dc.subject | etika | cs_CZ |
dc.subject | víra | cs_CZ |
dc.subject | Kierkegaard | cs_CZ |
dc.subject | Hegel | cs_CZ |
dc.subject | Sokrates | cs_CZ |
dc.subject | Rádl | cs_CZ |
dc.subject | Abraham | cs_CZ |
dc.subject | střední škola | cs_CZ |
dc.subject | výuka filosofie | cs_CZ |
dc.subject | philosophy | en_US |
dc.subject | ethics | en_US |
dc.subject | religion | en_US |
dc.subject | Kierkegaard | en_US |
dc.subject | Hegel | en_US |
dc.subject | Sokrates | en_US |
dc.subject | Rádl | en_US |
dc.subject | Abraham | en_US |
dc.subject | high school | en_US |
dc.subject | teaching philosophy | en_US |
dc.title | Filosofie Sørena Kierkegaarda a její využití ve výuce filosofie na středních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-01-17 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 97253 | |
dc.title.translated | Philosophy of Søren Kierkegaard and Its Use in High School Education in Philosophy | en_US |
dc.contributor.referee | Hauser, Michael | |
dc.identifier.aleph | 001283529 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Scienses | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Scienses | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá filosofií Sørena Kierkegaarda z pohledu budoucí učitelky. První část práce podává teoretický přehled základních myšlenek dánského filosofa, založený na komparaci s dalšími významnými filosofy. Druhá část pak nabízí rozbor možného využití Kierkegaardovy filosofie při výuce na středních školách. V této části jsou přesně vymezeny výukové cíle pokrývající klíčové kompetence stanovené v Rámcově vzdělávacím programu pro gymnázia a konkrétní postupy v hodinách, které umožňují jejich dosažení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This graduation theses deals with the philosophy of Søren Kierkegaard from the point of view of fututre teacher. The first part of the theses offers theoretical overview of basic thoughts of the Danish philosopher based on comparison with other philosophers. The other part analyses the possibilities of usage Kierkegaard's philosophy in teaching philosophy at high schools. The educational aims and the lessons' procedures are being described in this section. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012835290106986 | |