Zobrazit minimální záznam

Gifted child in a pre-school age
dc.contributor.advisorKrčmářová, Tereza
dc.creatorPernicová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-26T21:13:06Z
dc.date.available2017-04-26T21:13:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32619
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte v předškolním věku. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části práce bylo vytvoření uceleného vhledu do problematiky nadaného dítěte popisem jeho charakteristik, možnostmi identifikace a následné podpory a rozvoje nadání. Cílem praktické části práce bylo zjištění postoje učitelek mateřských škol k problematice nadání a také ilustrace projevů konkrétního intelektově nadaného dítěte využitím případové studie.cs_CZ
dc.description.abstractThis Master degree dissertation focuses on issue of gifted pre-school children. The text is dividend into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, a complex general introduction into the gifted children field is presented; characteristics of such children, possibilities of their identification, and the following support and development of their talent is discussed. As for the goal of the second part, it is to find out an approach of the kindergarten teachers to gifted children. The work presents a case study of the attitude and behavior of a particular gifted child.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnadánícs_CZ
dc.subjectnadané dítěcs_CZ
dc.subjectintelektové nadánícs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectidentifikacecs_CZ
dc.subjecttalenten_US
dc.subjectgifted childen_US
dc.subjectintellectually gifted childrenen_US
dc.subjectpre-school ageen_US
dc.subjectidentifikationen_US
dc.titleNadané dítě v předškolním věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-01-11
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95691
dc.title.translatedGifted child in a pre-school ageen_US
dc.contributor.refereeKoťátková, Soňa
dc.identifier.aleph002080115
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte v předškolním věku. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části práce bylo vytvoření uceleného vhledu do problematiky nadaného dítěte popisem jeho charakteristik, možnostmi identifikace a následné podpory a rozvoje nadání. Cílem praktické části práce bylo zjištění postoje učitelek mateřských škol k problematice nadání a také ilustrace projevů konkrétního intelektově nadaného dítěte využitím případové studie.cs_CZ
uk.abstract.enThis Master degree dissertation focuses on issue of gifted pre-school children. The text is dividend into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, a complex general introduction into the gifted children field is presented; characteristics of such children, possibilities of their identification, and the following support and development of their talent is discussed. As for the goal of the second part, it is to find out an approach of the kindergarten teachers to gifted children. The work presents a case study of the attitude and behavior of a particular gifted child.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020801150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV