Show simple item record

Maintaining objectives /sense/ of literary education in cross-sectional topics
dc.contributor.advisorHník, Ondřej
dc.creatorVojtěšková, Zdeňka
dc.date.accessioned2017-04-26T21:03:03Z
dc.date.available2017-04-26T21:03:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32587
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na proměny vzdělávání v České republice po roce 1989, věnuje svou pozornost probíhající kurikulární reformě, se kterou souvisí i zavedení průřezových témat do našeho vzdělávání. Společně s průřezovými tématy a jejich realizací se však odkrývá i nová problematika, kterou je jejich propojení s jednotlivými vzdělávacími předměty. Primárním cílem této práce je najít obecnou radu, jak udržet cíle (smysl) literární výchovy v průřezových tématech, tedy odhalit podmínky, při jejichž splnění bude proces propojení průřezových témat s literární výchovou úspěšný.cs_CZ
dc.description.abstractMy dissertation is focused on the changes of education in the Czech Republic after 1989, paying attention to the actual curricular reform which is related to the establishment of cross-sectional topics into our education. However, together with the cross-sectional topics and their implementation new problems of connecting them with the individual educational subjects are emerging. Primary target of my work is to find a general advice how to maintain objectives (sense) of literary education in cross-sectional topics and thus reveal the conditions on satisfying of which the process of connecting cross-sectional topics with the literary education will be successful.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleJak udržet cíle /smysl/ literární výchovy v průřezových tématechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-09
dc.description.departmentKatedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90436
dc.title.translatedMaintaining objectives /sense/ of literary education in cross-sectional topicsen_US
dc.contributor.refereeHausenblas, Ondřej
dc.identifier.aleph001282314
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na proměny vzdělávání v České republice po roce 1989, věnuje svou pozornost probíhající kurikulární reformě, se kterou souvisí i zavedení průřezových témat do našeho vzdělávání. Společně s průřezovými tématy a jejich realizací se však odkrývá i nová problematika, kterou je jejich propojení s jednotlivými vzdělávacími předměty. Primárním cílem této práce je najít obecnou radu, jak udržet cíle (smysl) literární výchovy v průřezových tématech, tedy odhalit podmínky, při jejichž splnění bude proces propojení průřezových témat s literární výchovou úspěšný.cs_CZ
uk.abstract.enMy dissertation is focused on the changes of education in the Czech Republic after 1989, paying attention to the actual curricular reform which is related to the establishment of cross-sectional topics into our education. However, together with the cross-sectional topics and their implementation new problems of connecting them with the individual educational subjects are emerging. Primary target of my work is to find a general advice how to maintain objectives (sense) of literary education in cross-sectional topics and thus reveal the conditions on satisfying of which the process of connecting cross-sectional topics with the literary education will be successful.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV