Zobrazit minimální záznam

A Set of Worksheets for Reading Lessons for 6th Grade Pupils
dc.contributor.advisorHník, Ondřej
dc.creatorŠpinková, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-26T21:01:35Z
dc.date.available2017-04-26T21:01:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32580
dc.description.abstractTato práce podává soubor pracovních listů určených pro literární výchovu v 6. ročníku základní školy. Texty záměrně různorodého charakteru (úryvky románů, povídka, mýtus, poezie, píseň atd.) jsou doplněny o soubor otázek a úkolů určených pro práci před četbou, při četbě, po četbě a otázky, úkoly a náměty k činnostem rozšiřující. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou cílové skupiny a popisuje její specifika, která mohou mít vliv na školní práci (přechod na 2. stupeň ZŠ, častá proměna třídního kolektivu, nástup puberty). Hlavní pozornost je věnována jednotlivým typům aktivit, které jsou rozděleny podle způsobu práce (např. brainstorming, kondenzace, vlastní kreativní činnost) a funkce (např. anticipace, aktivování vědomostí). Teoretická část se také věnuje organizačním formám výuky a jejich vhodnosti pro různé typy aktivit. Hlavní část obsahuje pracovní listy s vlastními texty, které jsou stručně charakterizovány, a otázkami a úkoly doplněnými o didaktické a metodické komentáře.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis presents a set of worksheets designed for the 6th grade of lower secondary school. The texts are purposely chosen to be various (e.g. extracts of novels, a short story, myth, poetry, song) and are accompanied with a set of related questions and tasks for pre-reading, while-reading, post-reading and extra activities. The theoretical part deals with the characteristics of the focus group and describes its specifics and their probable influence on school performance (starting lower secondary education, changes in class group, entering the period of pubescence). The theoretical part is mainly focused on the different types of activities divided according to the way of working with the text (e.g. brainstorming, condensation, own creative activity) and function (e.g. anticipation, activation of knowledge). It also deals with interaction patterns and their suitability for different types of activities. The main part of the thesis contains worksheets with shortly characterized texts and related questions and tasks supplied with methodical and didactical comments.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNávrh aktivit pro čítanku 6. ročníku ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-09
dc.description.departmentKatedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90427
dc.title.translatedA Set of Worksheets for Reading Lessons for 6th Grade Pupilsen_US
dc.contributor.refereeHausenblas, Ondřej
dc.identifier.aleph001282313
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce podává soubor pracovních listů určených pro literární výchovu v 6. ročníku základní školy. Texty záměrně různorodého charakteru (úryvky románů, povídka, mýtus, poezie, píseň atd.) jsou doplněny o soubor otázek a úkolů určených pro práci před četbou, při četbě, po četbě a otázky, úkoly a náměty k činnostem rozšiřující. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou cílové skupiny a popisuje její specifika, která mohou mít vliv na školní práci (přechod na 2. stupeň ZŠ, častá proměna třídního kolektivu, nástup puberty). Hlavní pozornost je věnována jednotlivým typům aktivit, které jsou rozděleny podle způsobu práce (např. brainstorming, kondenzace, vlastní kreativní činnost) a funkce (např. anticipace, aktivování vědomostí). Teoretická část se také věnuje organizačním formám výuky a jejich vhodnosti pro různé typy aktivit. Hlavní část obsahuje pracovní listy s vlastními texty, které jsou stručně charakterizovány, a otázkami a úkoly doplněnými o didaktické a metodické komentáře.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis presents a set of worksheets designed for the 6th grade of lower secondary school. The texts are purposely chosen to be various (e.g. extracts of novels, a short story, myth, poetry, song) and are accompanied with a set of related questions and tasks for pre-reading, while-reading, post-reading and extra activities. The theoretical part deals with the characteristics of the focus group and describes its specifics and their probable influence on school performance (starting lower secondary education, changes in class group, entering the period of pubescence). The theoretical part is mainly focused on the different types of activities divided according to the way of working with the text (e.g. brainstorming, condensation, own creative activity) and function (e.g. anticipation, activation of knowledge). It also deals with interaction patterns and their suitability for different types of activities. The main part of the thesis contains worksheets with shortly characterized texts and related questions and tasks supplied with methodical and didactical comments.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990012823130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV