Zobrazit minimální záznam

The marketing plan of building a beachvolleyball court
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŽďárská, Jana
dc.date.accessioned2017-04-26T19:44:10Z
dc.date.available2017-04-26T19:44:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32251
dc.description.abstractNázev: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.cs_CZ
dc.description.abstract(English version) Title: Marketing plan of building a beachvolleyball court Objectives: The objective of my dessertation is to make a project of building a beachvolleyball court. The project will serve as concept for expansion of sports club Sever Žatec. Methods: For reaching the objectives I have used a SWOT analysis of the strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the project, than paired comparison analysis, that analyze competing business, the method of documents researching, observation and informal interview. Results: The dissertation describes the building of beachvolleyball court in detail, shows possible problems, advantages and possibilities of usage. Keywords: Beachvolleyball, marketing plan, service marketing mix, SWOT analysis, paired comparison analysis, documents researching, observation, informal interview, non- governmental organisation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbalcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId74405
dc.title.translatedThe marketing plan of building a beachvolleyball courten_US
dc.contributor.refereeTejhal, Stanislav
dc.identifier.aleph001382009
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový plán výstavby hřiště na plážový volejbal Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu pro výstavbu hřiště na plážový volejbal, který bude sloužit jako návrh na rozšíření sportovního areálu tělovýchovné jednoty Sever Žatec. Metody: K dosažení cílů jsem použila metodu SWOT analýzy, která slouží pro rozbor silných a slabých stránek a pro odhad příležitostí a hrozeb projektu, dále metodu párového porovnání, která analyzuje konkurenci na základě více kritérií a metodu zkoumání dokumentů, pozorování a neformálních rozhovorů. Výsledky: Práce podrobně popisuje postup výstavby hřiště na plážový volejbal, poukazuje na úskalí a možné chyby, zdůrazňuje výhody nového hřiště a navrhuje jeho využití. Klíčová slova: Plážový volejbal, marketingový plán, marketingový mix služeb, SWOT analýza, metoda párového porovnání, metoda zkoumání dokumentů, metoda pozorování, neformální rozhovor, občanské sdružení.cs_CZ
uk.abstract.en(English version) Title: Marketing plan of building a beachvolleyball court Objectives: The objective of my dessertation is to make a project of building a beachvolleyball court. The project will serve as concept for expansion of sports club Sever Žatec. Methods: For reaching the objectives I have used a SWOT analysis of the strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the project, than paired comparison analysis, that analyze competing business, the method of documents researching, observation and informal interview. Results: The dissertation describes the building of beachvolleyball court in detail, shows possible problems, advantages and possibilities of usage. Keywords: Beachvolleyball, marketing plan, service marketing mix, SWOT analysis, paired comparison analysis, documents researching, observation, informal interview, non- governmental organisation.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013820090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV