Show simple item record

Educational program in museums - ispiration by Frensch point of view to the modern approach facing the opening of museums to the public
dc.contributor.advisorDvořáková, Michaela
dc.creatorHerbstová, Pavla
dc.date.accessioned2017-04-26T19:40:18Z
dc.date.available2017-04-26T19:40:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32232
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá fenoménem muzea a jeho stavem v dnešní době. Tato instituce dnes prožívá určitou renesanci díky rozvoji muzejního vzdělávání. Muzea se snaží otevírat veřejnosti ve smyslu komunikace s návštěvníkem a usnadnění jeho přístupu k vystaveným předmětům. Na příkladu Francie, jako země s nesmírně rozvinutou muzejní kulturou, autorka ukazuje, jak přínosná mohou muzea být v dnešní společnosti. Dále se práce věnuje podrobnému rozboru dvou konkrétních příkladů francouzských muzeí (Louvre, Quai Branly), na nichž se autorka snaží ukázat všechny stránky tohoto nového fenoménu.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is concentrated to a today position of museum in our society. Thanks to the development of museum education, we find some kind of a renascence of this institution. Museums try to be more opened to the public in accordance with ideas of communication with visitors or facilitation of their access to showed objects. The author proves the acquisition of museum for today society; she uses the France as an example of a country with highly developed museum system. Furthermore the thesis devotes to the detail analysis of two concrete examples of French museums (Louvre, Quai Branly) to show all the aspects of this new phenomenon.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVýchovně vzdělávací projekt v muzeích- inspirace francouzským pohledem na moderní přístup k problematice otevírání muzeí návštěvníkůmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-13
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90421
dc.title.translatedEducational program in museums - ispiration by Frensch point of view to the modern approach facing the opening of museums to the publicen_US
dc.contributor.refereeHavlínová, Ivana
dc.identifier.aleph001289625
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá fenoménem muzea a jeho stavem v dnešní době. Tato instituce dnes prožívá určitou renesanci díky rozvoji muzejního vzdělávání. Muzea se snaží otevírat veřejnosti ve smyslu komunikace s návštěvníkem a usnadnění jeho přístupu k vystaveným předmětům. Na příkladu Francie, jako země s nesmírně rozvinutou muzejní kulturou, autorka ukazuje, jak přínosná mohou muzea být v dnešní společnosti. Dále se práce věnuje podrobnému rozboru dvou konkrétních příkladů francouzských muzeí (Louvre, Quai Branly), na nichž se autorka snaží ukázat všechny stránky tohoto nového fenoménu.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is concentrated to a today position of museum in our society. Thanks to the development of museum education, we find some kind of a renascence of this institution. Museums try to be more opened to the public in accordance with ideas of communication with visitors or facilitation of their access to showed objects. The author proves the acquisition of museum for today society; she uses the France as an example of a country with highly developed museum system. Furthermore the thesis devotes to the detail analysis of two concrete examples of French museums (Louvre, Quai Branly) to show all the aspects of this new phenomenon.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV