Zobrazit minimální záznam

The Active Lifestyle of Undergraduates (Students of FEE CTU)
dc.contributor.advisorSlepičková, Irena
dc.creatorValjent, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-09-06T17:35:55Z
dc.date.available2021-09-06T17:35:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32083
dc.description.abstractThe active lifestyle of undergraduates (students of The Faculty of Electrical Engineering of CTU in Prague) The main aim of this study was to investigate what opinions, attitudes and practices of students of FEE CTU change and develop during the university studies in selected dimensions of an active lifestyle. It was done by the mixed research. The main research was carried out by using the method of repeated cross-sectional quest, when the incoming students to the first volume in 2007 in the count of 625 were immediately underwent the questionnaire quest after their entering to the school in October in 2007 and students of higher volumes in the count of 581 then at least after 4 passed semesters of their studies in May and June in 2008. Changes between the two groups were proved by "effect size", which was calculated in each indicator as the difference of relative frequencies of "median categories" of both files. To further identify the causes of found differences by questionnaire quest using statistical methods between the collection of students of the first volume and the collection of students of higher volumes, were used techniques of qualitative research at the conclusion - individual and group interviews with 32 students of higher classes and content analysis of written text, which was...en_US
dc.description.abstractAktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Elektrotechnické fakulty Českého vysokého učení technického v Praze) Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak se v průběhu studia na vysoké škole mění a vyvíjí názory, postoje a praktiky studentů FEL ČVUT ve vytipovaných dimenzích Aktivního životního stylu. K tomu byl využit smíšený výzkum. Hlavní výzkum byl proveden metodou opakovaného průřezového šetření, když nastupující studenti do 1. ročníku v roce 2007 o počtu 625 se podrobili dotazníkovému šetření ihned po nástupu do školy v říjnu 2007 a studenti vyšších ročníků o počtu 581 pak nejméně po 4 odchozených semestrech svého studia a to v květnu a červnu 2008. Změny mezi oběma soubory byly dokázány "věcnou významností", která byla vypočítána v jednotlivých indikátorech jako rozdíl hodnot relativních četností "mediánových kategorií" obou souborů. Aby se blíže určily příčiny zjištěných rozdílů dotazníkovým šetřením pomocí statistických metod mezi souborem studentů 1.ročníku a souborem studentů vyšších ročníků, použily se na závěr výzkumu ještě techniky kvalitativního výzkumu - individuální i skupinový rozhovor se 32 studenty vyšších ročníků a obsahová analýza psaného textu poskytnutá 27 studenty vyšších ročníků. Ve studii se zjistilo, že v životě studentů došlo v průběhu vysokoškolského studia k těmto...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze)cs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-22
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId93270
dc.title.translatedThe Active Lifestyle of Undergraduates (Students of FEE CTU)en_US
dc.contributor.refereeTeplý, Zdeněk
dc.contributor.refereeKrejčí, Milada
dc.identifier.aleph001441060
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKinanthropologyen_US
thesis.degree.disciplineKinantropologiecs_CZ
thesis.degree.programKinanthropologyen_US
thesis.degree.programKinantropologiecs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csKinantropologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enKinanthropologyen_US
uk.degree-program.csKinantropologiecs_CZ
uk.degree-program.enKinanthropologyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csAktivní životní styl vysokoškoláků (studentů Elektrotechnické fakulty Českého vysokého učení technického v Praze) Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak se v průběhu studia na vysoké škole mění a vyvíjí názory, postoje a praktiky studentů FEL ČVUT ve vytipovaných dimenzích Aktivního životního stylu. K tomu byl využit smíšený výzkum. Hlavní výzkum byl proveden metodou opakovaného průřezového šetření, když nastupující studenti do 1. ročníku v roce 2007 o počtu 625 se podrobili dotazníkovému šetření ihned po nástupu do školy v říjnu 2007 a studenti vyšších ročníků o počtu 581 pak nejméně po 4 odchozených semestrech svého studia a to v květnu a červnu 2008. Změny mezi oběma soubory byly dokázány "věcnou významností", která byla vypočítána v jednotlivých indikátorech jako rozdíl hodnot relativních četností "mediánových kategorií" obou souborů. Aby se blíže určily příčiny zjištěných rozdílů dotazníkovým šetřením pomocí statistických metod mezi souborem studentů 1.ročníku a souborem studentů vyšších ročníků, použily se na závěr výzkumu ještě techniky kvalitativního výzkumu - individuální i skupinový rozhovor se 32 studenty vyšších ročníků a obsahová analýza psaného textu poskytnutá 27 studenty vyšších ročníků. Ve studii se zjistilo, že v životě studentů došlo v průběhu vysokoškolského studia k těmto...cs_CZ
uk.abstract.enThe active lifestyle of undergraduates (students of The Faculty of Electrical Engineering of CTU in Prague) The main aim of this study was to investigate what opinions, attitudes and practices of students of FEE CTU change and develop during the university studies in selected dimensions of an active lifestyle. It was done by the mixed research. The main research was carried out by using the method of repeated cross-sectional quest, when the incoming students to the first volume in 2007 in the count of 625 were immediately underwent the questionnaire quest after their entering to the school in October in 2007 and students of higher volumes in the count of 581 then at least after 4 passed semesters of their studies in May and June in 2008. Changes between the two groups were proved by "effect size", which was calculated in each indicator as the difference of relative frequencies of "median categories" of both files. To further identify the causes of found differences by questionnaire quest using statistical methods between the collection of students of the first volume and the collection of students of higher volumes, were used techniques of qualitative research at the conclusion - individual and group interviews with 32 students of higher classes and content analysis of written text, which was...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990014410600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV