dc.contributor.advisor | Švecová, Milada | |
dc.creator | Pelouchová, Renáta | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T16:08:57Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T16:08:57Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/31811 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma Hodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebnic (pro ZŠ a nižší gymnázia) se zabývá analýzou, hodnocením a srovnáváním didaktické vybavenosti a obtížnosti textu vybraných učebnic biologie. Práce rovněž sleduje soulad učebnic s Rámcovým vzdělávacím programem. Dále byl proveden průzkum mezi učiteli biologie, který zkoumal spektrum používaných učebnic na základních školách a používání inovativních technologií, jako jsou elektronické učebnice, ve vzdělávacím procesu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis entitled "Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks" focuses on analysis, evaluation, comparison of didactic completeness, and text difficulty of selected biology textbooks. Beside of analyses of these evaluation criteria, the compliance of textbooks with Framework Educational Programme was proved. Furthermore, a survey among biology teachers was conducted to monitor the range of used textbooks on elementary schools and using of innovative technologies, such as electronic textbooks, in the educational process. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | učebnice | cs_CZ |
dc.subject | didaktický aspekt | cs_CZ |
dc.subject | obtížnost textu | cs_CZ |
dc.subject | didaktická vybavenost | cs_CZ |
dc.subject | textbooks | en_US |
dc.subject | didactic aspect | en_US |
dc.subject | text difficulty | en_US |
dc.subject | didactic completness | en_US |
dc.title | Hodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebnic | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-23 | |
dc.description.department | Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Teaching and Didactics of Biology | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.identifier.repId | 67708 | |
dc.title.translated | Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks | en_US |
dc.contributor.referee | Mourek, Jan | |
dc.identifier.aleph | 001275362 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Biology for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství biologie pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biology | en_US |
thesis.degree.program | Biologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Teaching and Didactics of Biology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství biologie pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Biology for Secondary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Biologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Biology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce na téma Hodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebnic (pro ZŠ a nižší gymnázia) se zabývá analýzou, hodnocením a srovnáváním didaktické vybavenosti a obtížnosti textu vybraných učebnic biologie. Práce rovněž sleduje soulad učebnic s Rámcovým vzdělávacím programem. Dále byl proveden průzkum mezi učiteli biologie, který zkoumal spektrum používaných učebnic na základních školách a používání inovativních technologií, jako jsou elektronické učebnice, ve vzdělávacím procesu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis entitled "Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks" focuses on analysis, evaluation, comparison of didactic completeness, and text difficulty of selected biology textbooks. Beside of analyses of these evaluation criteria, the compliance of textbooks with Framework Educational Programme was proved. Furthermore, a survey among biology teachers was conducted to monitor the range of used textbooks on elementary schools and using of innovative technologies, such as electronic textbooks, in the educational process. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012753620106986 | |