Zobrazit minimální záznam

Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks
dc.contributor.advisorŠvecová, Milada
dc.creatorPelouchová, Renáta
dc.date.accessioned2020-07-07T16:08:57Z
dc.date.available2020-07-07T16:08:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31811
dc.description.abstractDiplomová práce na téma Hodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebnic (pro ZŠ a nižší gymnázia) se zabývá analýzou, hodnocením a srovnáváním didaktické vybavenosti a obtížnosti textu vybraných učebnic biologie. Práce rovněž sleduje soulad učebnic s Rámcovým vzdělávacím programem. Dále byl proveden průzkum mezi učiteli biologie, který zkoumal spektrum používaných učebnic na základních školách a používání inovativních technologií, jako jsou elektronické učebnice, ve vzdělávacím procesu.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis entitled "Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks" focuses on analysis, evaluation, comparison of didactic completeness, and text difficulty of selected biology textbooks. Beside of analyses of these evaluation criteria, the compliance of textbooks with Framework Educational Programme was proved. Furthermore, a survey among biology teachers was conducted to monitor the range of used textbooks on elementary schools and using of innovative technologies, such as electronic textbooks, in the educational process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectučebnicecs_CZ
dc.subjectdidaktický aspektcs_CZ
dc.subjectobtížnost textucs_CZ
dc.subjectdidaktická vybavenostcs_CZ
dc.subjecttextbooksen_US
dc.subjectdidactic aspecten_US
dc.subjecttext difficultyen_US
dc.subjectdidactic completnessen_US
dc.titleHodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebniccs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-23
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Teaching and Didactics of Biologyen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId67708
dc.title.translatedEvaluation of didactic aspects of selected school textbooksen_US
dc.contributor.refereeMourek, Jan
dc.identifier.aleph001275362
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Biology for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství biologie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Teaching and Didactics of Biologyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství biologie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Biology for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce na téma Hodnocení didaktických aspektů vybraných školních učebnic (pro ZŠ a nižší gymnázia) se zabývá analýzou, hodnocením a srovnáváním didaktické vybavenosti a obtížnosti textu vybraných učebnic biologie. Práce rovněž sleduje soulad učebnic s Rámcovým vzdělávacím programem. Dále byl proveden průzkum mezi učiteli biologie, který zkoumal spektrum používaných učebnic na základních školách a používání inovativních technologií, jako jsou elektronické učebnice, ve vzdělávacím procesu.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis entitled "Evaluation of didactic aspects of selected school textbooks" focuses on analysis, evaluation, comparison of didactic completeness, and text difficulty of selected biology textbooks. Beside of analyses of these evaluation criteria, the compliance of textbooks with Framework Educational Programme was proved. Furthermore, a survey among biology teachers was conducted to monitor the range of used textbooks on elementary schools and using of innovative technologies, such as electronic textbooks, in the educational process.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky biologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012753620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV