Show simple item record

Problems of regional development of external periphery of Czechia: Jáchymovsko region case study
dc.contributor.advisorJančák, Vít
dc.creatorMarková, Petra
dc.date.accessioned2020-07-07T21:01:05Z
dc.date.available2020-07-07T21:01:05Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31713
dc.description.abstractTato práce má za cíl přispět k výzkumu periferních a pohraničních oblastí v možnostech uplatnění méně známých a využívaných prostředků územního rozvoje. Na příkladu konceptu regionálního marketingu ověřujeme vhodnost a možnosti jeho využití v konkrétním modelovém území regionu Jáchymovska. Významnou roli v rozvoji tohoto regionu hraje jeho geografická poloha. Na základě vnitřní analýzy prostředí a vnější image analýzy navrhujeme vhodnou marketingovou strategii pro danou lokalitu zaměřenou především na sjednocení propagace obcí a posílení externí komunikace především v oblasti cestovního ruchu. Kvantitativní data o regionu, ze kterých vycházíme v analýzách, jsou doplněna dvěma kvalitativními výzkumy: dotazníkovým šetření a delfskou metodou. Klíčová slova: periferie - regionální marketing - delfská metoda - Jáchymovskocs_CZ
dc.description.abstractThe main objective of this work is to contribute to the border periphery regions research at a field of usage of modern spatial development instruments. We verify the sustainability and the range of application on a concrete model location of Jachymovsko. The geographical location was revealed as a core development factor. We are presenting an optimal marketing strategy for this region based on an analysis of the environment and the image analysis. This strategy is focused on a consolidation and intensification of promotion of tourism and implementation of an external communication strategy. The quantitative data about a region are supported with the qualitative data from two researches: questionnaire method and Delphi method. Key words: periphery - regional marketing - Delphi method - Jachymovskoen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectperiferie - regionální marketing - delfská metoda - Jáchymovskocs_CZ
dc.subjectperiphery - regional marketing - Delphi method - Jachymovskoen_US
dc.titleProblémy rozvoje vnějších periferií Česka: modelový příklad Jáchymovskacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-24
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId82080
dc.title.translatedProblems of regional development of external periphery of Czechia: Jáchymovsko region case studyen_US
dc.contributor.refereeJeřábek, Milan
dc.identifier.aleph001275333
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Geography and Regional Developmenten_US
thesis.degree.disciplineSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Geography and Regional Developmenten_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce má za cíl přispět k výzkumu periferních a pohraničních oblastí v možnostech uplatnění méně známých a využívaných prostředků územního rozvoje. Na příkladu konceptu regionálního marketingu ověřujeme vhodnost a možnosti jeho využití v konkrétním modelovém území regionu Jáchymovska. Významnou roli v rozvoji tohoto regionu hraje jeho geografická poloha. Na základě vnitřní analýzy prostředí a vnější image analýzy navrhujeme vhodnou marketingovou strategii pro danou lokalitu zaměřenou především na sjednocení propagace obcí a posílení externí komunikace především v oblasti cestovního ruchu. Kvantitativní data o regionu, ze kterých vycházíme v analýzách, jsou doplněna dvěma kvalitativními výzkumy: dotazníkovým šetření a delfskou metodou. Klíčová slova: periferie - regionální marketing - delfská metoda - Jáchymovskocs_CZ
uk.abstract.enThe main objective of this work is to contribute to the border periphery regions research at a field of usage of modern spatial development instruments. We verify the sustainability and the range of application on a concrete model location of Jachymovsko. The geographical location was revealed as a core development factor. We are presenting an optimal marketing strategy for this region based on an analysis of the environment and the image analysis. This strategy is focused on a consolidation and intensification of promotion of tourism and implementation of an external communication strategy. The quantitative data about a region are supported with the qualitative data from two researches: questionnaire method and Delphi method. Key words: periphery - regional marketing - Delphi method - Jachymovskoen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV