Show simple item record

The chemistry of the water, the air and the soil (Integrated education)
dc.contributor.advisorŠulcová, Renata
dc.creatorKudrnová, Tereza
dc.date.accessioned2020-07-07T15:46:18Z
dc.date.available2020-07-07T15:46:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31708
dc.description.abstractShrnutí Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky na ZŠ a SOŠ) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz V této diplomové práci byl vymezen pojem integrovaná výuka. Dále byly popsány systémy integrovaného přírodovědného vyučování v Anglii, Norsku, Španělsku a Kanadě. Tyto země byly vybrány na základě dostupných zdrojů. Byly zhodnoceny výhody, nevýhody a možnosti integrovaného přírodovědného vyučování. Byla provedena analýza učebnic a dalších učebních materiálů speciálně vytvořených pro integrované vyučování přírodovědných předmětů v rámci tematických celku Půda, Voda, Vzduch. Pro integrovanou výuku tematických celků Půda, Voda, Vzduch byly navrženy prezentace v programu Microsoft PowerPoint včetně metodických poznámek pro učitele. K jednotlivým tematickým celkům byly dále navrženy pracovní listy k laboratorním pracím a jedné samostatné (domácí) práci žáků, včetně autorského řešení. Ke každému z těchto návrhů byla vytvořena ukázka přípravy učitele k příslušné vyučovací hodině (laboratorní práci). Všechny laboratorní a samostatné domácí práce byly vyzkoušeny a vyřešeny. Jedna laboratorní práce byla ověřena ve škole se žáky.cs_CZ
dc.description.abstractPřírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemistry of the water, the air and the soil (Integrated education) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz In this thesis it was defined the conception "integrated education". It was described the system of education in England, Norway, Spanish and Canada. These countries were chosen based on available origins. In this thesis were evaluated the advantages, disadvantages and the possibilities of integrated education. It was made an analysis of textbooks and the other materials for integrated education and the themes The Soil, The Water and The Air. For these themes there were made the presentations in the computer programme Microsoft PowerPoint, including methodical notes for teachers. For these themes were also proposed laboratory works, individual works and the job sheets related with this. All proposed materials include author's solutions and the teacher's preparing for lesson. All laboratory and individual works were implemented. One laboratory work was proved in school with the pupils.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleChemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-20
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId65549
dc.title.translatedThe chemistry of the water, the air and the soil (Integrated education)en_US
dc.contributor.refereeZákostelná, Barbora
dc.identifier.aleph001275759
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Chemistry for Secondary Schools - Teaching of Biology for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školy - Učitelství biologie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školy - Učitelství biologie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Chemistry for Secondary Schools - Teaching of Biology for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csShrnutí Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky na ZŠ a SOŠ) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz V této diplomové práci byl vymezen pojem integrovaná výuka. Dále byly popsány systémy integrovaného přírodovědného vyučování v Anglii, Norsku, Španělsku a Kanadě. Tyto země byly vybrány na základě dostupných zdrojů. Byly zhodnoceny výhody, nevýhody a možnosti integrovaného přírodovědného vyučování. Byla provedena analýza učebnic a dalších učebních materiálů speciálně vytvořených pro integrované vyučování přírodovědných předmětů v rámci tematických celku Půda, Voda, Vzduch. Pro integrovanou výuku tematických celků Půda, Voda, Vzduch byly navrženy prezentace v programu Microsoft PowerPoint včetně metodických poznámek pro učitele. K jednotlivým tematickým celkům byly dále navrženy pracovní listy k laboratorním pracím a jedné samostatné (domácí) práci žáků, včetně autorského řešení. Ke každému z těchto návrhů byla vytvořena ukázka přípravy učitele k příslušné vyučovací hodině (laboratorní práci). Všechny laboratorní a samostatné domácí práce byly vyzkoušeny a vyřešeny. Jedna laboratorní práce byla ověřena ve škole se žáky.cs_CZ
uk.abstract.enPřírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemistry of the water, the air and the soil (Integrated education) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz In this thesis it was defined the conception "integrated education". It was described the system of education in England, Norway, Spanish and Canada. These countries were chosen based on available origins. In this thesis were evaluated the advantages, disadvantages and the possibilities of integrated education. It was made an analysis of textbooks and the other materials for integrated education and the themes The Soil, The Water and The Air. For these themes there were made the presentations in the computer programme Microsoft PowerPoint, including methodical notes for teachers. For these themes were also proposed laboratory works, individual works and the job sheets related with this. All proposed materials include author's solutions and the teacher's preparing for lesson. All laboratory and individual works were implemented. One laboratory work was proved in school with the pupils.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012757590106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV