Zobrazit minimální záznam

Mapping appopriate Prague parks and trails for leisure activities focused on in-line skating for the pupils of a primary school
dc.contributor.advisorKuhnová, Věra
dc.creatorSuchý, Jan
dc.date.accessioned2017-04-28T04:41:16Z
dc.date.available2017-04-28T04:41:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31550
dc.description.abstractV úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.cs_CZ
dc.description.abstractIn the introduction of theoretical part, a sport discipline In line skating is described. Legislative aspect together with use of cycle paths is considered.The second chapter describes system of cyclopaths in the cities. Following chapters are describing the concept of parks and cyclopaths development in the rural area until 2020. Next, the work establishes criteria for evaluation of locations discussed in charter 5. Theoretical part of this work discusses in chapter six general rules for cyclopaths and park use. In chapter seven traffic signalization and in line skaters' equipment are discussed. Further chapters focus on sport and safety equipment. In the end of theoretical part of chapter ten and eleven I comment on particularities of in line skating education for children 7- 10 years old. Practical part describes mapping and evaluation of 10 selected cyclopaths located on the left side of Vltava River and close surroundings in chapter 12-13. Chapter 14 is dedicated to in-line skating and its categories. In the end of the practical part, the structure and methodology of teaching lesson of in-line skating is depicted together with description of basics of in line skating. Appendix consists of graphical comparison of results from public survey Keywords In-line skating, skating lessons, mapping of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectinline bruslenícs_CZ
dc.subjectvýuka bruslenícs_CZ
dc.subjectzmapování vhodných lokalit v Prazecs_CZ
dc.subjectmetodika jízdy na in-linecs_CZ
dc.subjectcyklostezkacs_CZ
dc.subjectparkcs_CZ
dc.subjectIn-line skatingen_US
dc.subjectskating lessonsen_US
dc.subjectmapping of appropriate locations in Pragueen_US
dc.subjectin-line skating methoden_US
dc.subjectcycle routesen_US
dc.subjectparken_US
dc.titleZmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-01
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108037
dc.title.translatedMapping appopriate Prague parks and trails for leisure activities focused on in-line skating for the pupils of a primary schoolen_US
dc.contributor.refereePokorný, Ladislav
dc.identifier.aleph001367791
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csV úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.cs_CZ
uk.abstract.enIn the introduction of theoretical part, a sport discipline In line skating is described. Legislative aspect together with use of cycle paths is considered.The second chapter describes system of cyclopaths in the cities. Following chapters are describing the concept of parks and cyclopaths development in the rural area until 2020. Next, the work establishes criteria for evaluation of locations discussed in charter 5. Theoretical part of this work discusses in chapter six general rules for cyclopaths and park use. In chapter seven traffic signalization and in line skaters' equipment are discussed. Further chapters focus on sport and safety equipment. In the end of theoretical part of chapter ten and eleven I comment on particularities of in line skating education for children 7- 10 years old. Practical part describes mapping and evaluation of 10 selected cyclopaths located on the left side of Vltava River and close surroundings in chapter 12-13. Chapter 14 is dedicated to in-line skating and its categories. In the end of the practical part, the structure and methodology of teaching lesson of in-line skating is depicted together with description of basics of in line skating. Appendix consists of graphical comparison of results from public survey Keywords In-line skating, skating lessons, mapping of...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990013677910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV