dc.contributor.advisor | Kuhnová, Věra | |
dc.creator | Suchý, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T04:41:16Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T04:41:16Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/31550 | |
dc.description.abstract | V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the introduction of theoretical part, a sport discipline In line skating is described. Legislative aspect together with use of cycle paths is considered.The second chapter describes system of cyclopaths in the cities. Following chapters are describing the concept of parks and cyclopaths development in the rural area until 2020. Next, the work establishes criteria for evaluation of locations discussed in charter 5. Theoretical part of this work discusses in chapter six general rules for cyclopaths and park use. In chapter seven traffic signalization and in line skaters' equipment are discussed. Further chapters focus on sport and safety equipment. In the end of theoretical part of chapter ten and eleven I comment on particularities of in line skating education for children 7- 10 years old. Practical part describes mapping and evaluation of 10 selected cyclopaths located on the left side of Vltava River and close surroundings in chapter 12-13. Chapter 14 is dedicated to in-line skating and its categories. In the end of the practical part, the structure and methodology of teaching lesson of in-line skating is depicted together with description of basics of in line skating. Appendix consists of graphical comparison of results from public survey Keywords In-line skating, skating lessons, mapping of... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | inline bruslení | cs_CZ |
dc.subject | výuka bruslení | cs_CZ |
dc.subject | zmapování vhodných lokalit v Praze | cs_CZ |
dc.subject | metodika jízdy na in-line | cs_CZ |
dc.subject | cyklostezka | cs_CZ |
dc.subject | park | cs_CZ |
dc.subject | In-line skating | en_US |
dc.subject | skating lessons | en_US |
dc.subject | mapping of appropriate locations in Prague | en_US |
dc.subject | in-line skating method | en_US |
dc.subject | cycle routes | en_US |
dc.subject | park | en_US |
dc.title | Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-01 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 108037 | |
dc.title.translated | Mapping appopriate Prague parks and trails for leisure activities focused on in-line skating for the pupils of a primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Pokorný, Ladislav | |
dc.identifier.aleph | 001367791 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the introduction of theoretical part, a sport discipline In line skating is described. Legislative aspect together with use of cycle paths is considered.The second chapter describes system of cyclopaths in the cities. Following chapters are describing the concept of parks and cyclopaths development in the rural area until 2020. Next, the work establishes criteria for evaluation of locations discussed in charter 5. Theoretical part of this work discusses in chapter six general rules for cyclopaths and park use. In chapter seven traffic signalization and in line skaters' equipment are discussed. Further chapters focus on sport and safety equipment. In the end of theoretical part of chapter ten and eleven I comment on particularities of in line skating education for children 7- 10 years old. Practical part describes mapping and evaluation of 10 selected cyclopaths located on the left side of Vltava River and close surroundings in chapter 12-13. Chapter 14 is dedicated to in-line skating and its categories. In the end of the practical part, the structure and methodology of teaching lesson of in-line skating is depicted together with description of basics of in line skating. Appendix consists of graphical comparison of results from public survey Keywords In-line skating, skating lessons, mapping of... | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013677910106986 | |