Zobrazit minimální záznam

Realita a simulakra v e-learningu
dc.contributor.advisorBrejcha, Jan
dc.creatorRahyadi, Irmawan
dc.date.accessioned2020-08-21T13:46:23Z
dc.date.available2020-08-21T13:46:23Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31359
dc.description.abstractDigital technology will be the most influential technologies of the future for learning purpose. The internet always offers another new possibility to the learning method that we have been exposed as a traditional method. These kinds of technology make a closer gap between reality and simulacra and will change our perspective of learning-life and the way we live it. The empirical study on the reality in the world of online learning has pointed the existences of the reality of its own. Current rationalization in the literatures insufficiently identifies the development of the gap between reality and simulacra as well as the impact to the audiences. The identification of the reality and simulacra in this particular media will bring the understanding of the usage and its implication. Keywords: Internet; e-learning; education; reality; simulacra.en_US
dc.description.abstractDigitální technologie se stávají nejvlivnější učební technologií budoucnosti. Internet stále nabízí další nové možnosti rozvoje učebních metod, které rozvíjejí ty tradiční.Tyto nové technologie eliminují propast mezi realitou a simulakry a mění náš pohled na učení a způsob, jak ho prožíváme. Empirická studie o realitě ve světě online výuky v něm ukázala existenci svébytné reality. Aktuální výzkum nedostatečně tematizuje rozvíjející se propast mezi realitou a simulakry, jakož i dopad na publikum. Identifikace reality a simulaker na konkrétním případě media e-learningu přináší vhled pro design nových aplikací a pochopení důsledků nasazení těchto technologií. Klíčová slova: Internet, e-learning, vzdělávání, realita, simulakrum.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleReality and simulacra in e-learning : the case of realistic experiences in higher education online learningen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-17
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId87779
dc.title.translatedRealita a simulakra v e-learningucs_CZ
dc.contributor.refereeŘíha, Daniel
dc.identifier.aleph001270962
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDigitální technologie se stávají nejvlivnější učební technologií budoucnosti. Internet stále nabízí další nové možnosti rozvoje učebních metod, které rozvíjejí ty tradiční.Tyto nové technologie eliminují propast mezi realitou a simulakry a mění náš pohled na učení a způsob, jak ho prožíváme. Empirická studie o realitě ve světě online výuky v něm ukázala existenci svébytné reality. Aktuální výzkum nedostatečně tematizuje rozvíjející se propast mezi realitou a simulakry, jakož i dopad na publikum. Identifikace reality a simulaker na konkrétním případě media e-learningu přináší vhled pro design nových aplikací a pochopení důsledků nasazení těchto technologií. Klíčová slova: Internet, e-learning, vzdělávání, realita, simulakrum.cs_CZ
uk.abstract.enDigital technology will be the most influential technologies of the future for learning purpose. The internet always offers another new possibility to the learning method that we have been exposed as a traditional method. These kinds of technology make a closer gap between reality and simulacra and will change our perspective of learning-life and the way we live it. The empirical study on the reality in the world of online learning has pointed the existences of the reality of its own. Current rationalization in the literatures insufficiently identifies the development of the gap between reality and simulacra as well as the impact to the audiences. The identification of the reality and simulacra in this particular media will bring the understanding of the usage and its implication. Keywords: Internet; e-learning; education; reality; simulacra.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990012709620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV