Alternativní online marketing digitálních infoproduktů
Internet marketing of digital infoproducts
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/31102Identifikátory
SIS: 76133
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dombrovská, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
21. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato diplomová práce mapuje vývoj veřejného knihovnictví Jihomoravského kraje po roce 1989 a analyzuje jeho současný stav. Je zde stručně představen Jihomoravský kraj spolu s nastíněním pozitivních i negativních důsledků společenských, politických a ekonomických změn po roce 1989, které jsou nahlíženy v kontextu činnosti veřejných knihoven. Zvláštní pozornost je věnována Moravské zemské knihovně, která plní funkci krajské knihovny, pověřeným knihovnám a dalším významným knihovnám kraje. Vlastní analýza, tedy jádro práce, se zaměřuje na poskytování veřejných knihovnických a informačních služeb z hlediska plnění jednotlivých kategorií standardu VKIS. SWOT analýza nastiňuje perspektivy dalšího vývoje veřejných knihoven Jihomoravského kraje.
This diploma thesis introduces alternative online marketing of digital infoproducts, it's position in the marketing area and it's advantages. Explains and evaluates principles and techniques of alternative online marketing. Shows advantages of using modern internet technologies in area of internet marketing and introduces with main traffic generation techniques including affiliate marketing. Shows main types of information products, processes of their creation and releasing these products on the market. Meets reader with requirements of important parts of information products. It deals with increasing profitability of information business. This diploma thesis tests 50 digital infoproducts and evaluates them. SWOT analysis holistically evaluates alternative online marketing of digital infoproducts as an industry.