Zobrazit minimální záznam

Application of an interactive whiteboard for physics education
dc.contributor.advisorDvořáková, Irena
dc.creatorŠimková, Jana
dc.date.accessioned2017-04-21T06:18:52Z
dc.date.available2017-04-21T06:18:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30632
dc.description.abstractV rámci diplomové práce jsem provedla částečnou rešerši zdrojů s informacemi o využití interaktivní tabule ve výuce v České republice a v zahraničí. Popsala jsem využití moderních technologií a interaktivní tabule ve výuce na školách. Zpracovala jsem vlastní zkušenosti a poznatky z hospitací v hodinách s využitím interaktivní tabule. Součástí vyhodnocení byl dotazník, který vyplňovali studenti. V dotazníku jsem zjišťovala jejich názory na přínos práce s interaktivní tabulí ve výuce. Ve své práci se zaměřuji na interaktivní tabuli ACTIVboard. Popsala jsem základní funkce aplikace ACTIVstudio a vytvořila ukázkové předváděcí sešity určené pro výuku fyziky. Předváděcí sešity jsem rozdělila do tří kategorií podle způsobu využití a podrobně popsala jejich vlastnosti. V závěru jsou shrnuty výsledky a další perspektivy práce. Připojena je příloha s ukázkou tří předváděcích sešitů v textové podobě. Všechny vytvořené předváděcí sešity a šablony pro řešení fyzikálních problémů jsou v elektronické podobě spolu s textem práce na přiloženém CD-ROM.cs_CZ
dc.description.abstractIn terms of my master thesis I accomplished a partial research of information about using interactive whiteboard at school in the Czech Republic and abroad. I described the use of modern technologies and interactive whiteboards in the classes. I compiled my own experience and knowledge obtained during the visitation classes using an interactive board. Part of the evaluation was a questionnaire lled out by students. In the questionnaire, I examined their opinions of the bene ts of working with the interactive whiteboard in classes. In my thesis I focus on the ACTIVboard interactive whiteboard. I described the basic functionality of the ACTIVstudio application and created sample demonstration workbooks intended for teaching physics. The demonstration workbooks has been divided into three categories according to the way of using and describing their properties in detail. In the conclusion the results and future prospects of my work are summarized. The appendix contains three demonstration workbooks in text format. All created demonstration workbooks and templates for solving the physics problems and the text of the thesis are attached in electronic format on the enclosed CD-ROM.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleVyužití interaktivní tabule pro výuku fyzikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-11
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId64745
dc.title.translatedApplication of an interactive whiteboard for physics educationen_US
dc.contributor.refereeDrozd, Zdeněk
dc.identifier.aleph001386466
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV rámci diplomové práce jsem provedla částečnou rešerši zdrojů s informacemi o využití interaktivní tabule ve výuce v České republice a v zahraničí. Popsala jsem využití moderních technologií a interaktivní tabule ve výuce na školách. Zpracovala jsem vlastní zkušenosti a poznatky z hospitací v hodinách s využitím interaktivní tabule. Součástí vyhodnocení byl dotazník, který vyplňovali studenti. V dotazníku jsem zjišťovala jejich názory na přínos práce s interaktivní tabulí ve výuce. Ve své práci se zaměřuji na interaktivní tabuli ACTIVboard. Popsala jsem základní funkce aplikace ACTIVstudio a vytvořila ukázkové předváděcí sešity určené pro výuku fyziky. Předváděcí sešity jsem rozdělila do tří kategorií podle způsobu využití a podrobně popsala jejich vlastnosti. V závěru jsou shrnuty výsledky a další perspektivy práce. Připojena je příloha s ukázkou tří předváděcích sešitů v textové podobě. Všechny vytvořené předváděcí sešity a šablony pro řešení fyzikálních problémů jsou v elektronické podobě spolu s textem práce na přiloženém CD-ROM.cs_CZ
uk.abstract.enIn terms of my master thesis I accomplished a partial research of information about using interactive whiteboard at school in the Czech Republic and abroad. I described the use of modern technologies and interactive whiteboards in the classes. I compiled my own experience and knowledge obtained during the visitation classes using an interactive board. Part of the evaluation was a questionnaire lled out by students. In the questionnaire, I examined their opinions of the bene ts of working with the interactive whiteboard in classes. In my thesis I focus on the ACTIVboard interactive whiteboard. I described the basic functionality of the ACTIVstudio application and created sample demonstration workbooks intended for teaching physics. The demonstration workbooks has been divided into three categories according to the way of using and describing their properties in detail. In the conclusion the results and future prospects of my work are summarized. The appendix contains three demonstration workbooks in text format. All created demonstration workbooks and templates for solving the physics problems and the text of the thesis are attached in electronic format on the enclosed CD-ROM.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013864660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV