Zobrazit minimální záznam

Solved Problems in Physics for Electronic Collection - Magnetic field
dc.contributor.advisorKoupilová, Zdeňka
dc.creatorPopová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-21T06:14:11Z
dc.date.available2017-04-21T06:14:11Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30612
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření strukturovaných úloh z tematického celku Magnetické pole, které jsou nyní zveřejněny v rámci Elektronické sbírky řešených úloh z fyziky a doplňují tak úlohy vzniklé v rámci předchozí bakalářské práce. Každá úloha obsahuje nápovědy, rozbor, podrobné řešení, výpočet a je doplněna názornými obrázky. Takto strukturovaná řešení mají pomoci čtenáři při samostudiu a vést ho k přemýšlení nad zadanými problémy. V rámci diplomové práce vznikaly převážně obtížnější středoškolské úlohy, které mohou sloužit i jako příprava vyučujícího na zajímavou hodinu či seminář, a úlohy s vysokoškolskou obtížností. Dále bylo cílem diplomové práce provést pojmovou analýzu tématické oblasti magnetické pole z hlediska výuky na základní škole, gymnáziích a v prvních ročnících vysoké školy a na základě této pojmové analýzy vytvořené úlohy zasadit do struktury uvedené tématické oblasti a případně navrhnout jejich vhodné využití v rámci výuky.cs_CZ
dc.description.abstractThe main focus of this diploma thesis was to create structured tasks from topical unit Magnetic field. They are published in the electronic collection of solved exercises in physics now and they complement the tasks created in previous bachelor's thesis. Each task contains hints, analysis, detailed solution, computation, and is complemented with ilustratived pictures. The structured solutions are aimed at helping the reader with self-study and lead him to thinking about given problems. In the scope of this diploma thesis, were created more complicated tasks for grammar school level that can be used as teacher's preparation for an interesting lesson or seminar, and tasks at the university level of difficulty. The next task was to analyze the topic "magnetic field" from the point of view of elementary school, grammar school and first grade of university, and, on the basis of the term analysis, put the created tasks into the structure of given topical unit and eventually suggest their appropriate use in the education process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleŘešené úlohy z fyziky pro elektronickou sbírku - magnetické polecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-11
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId63838
dc.title.translatedSolved Problems in Physics for Electronic Collection - Magnetic fielden_US
dc.contributor.refereeOšťádal, Ivan
dc.identifier.aleph001386463
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření strukturovaných úloh z tematického celku Magnetické pole, které jsou nyní zveřejněny v rámci Elektronické sbírky řešených úloh z fyziky a doplňují tak úlohy vzniklé v rámci předchozí bakalářské práce. Každá úloha obsahuje nápovědy, rozbor, podrobné řešení, výpočet a je doplněna názornými obrázky. Takto strukturovaná řešení mají pomoci čtenáři při samostudiu a vést ho k přemýšlení nad zadanými problémy. V rámci diplomové práce vznikaly převážně obtížnější středoškolské úlohy, které mohou sloužit i jako příprava vyučujícího na zajímavou hodinu či seminář, a úlohy s vysokoškolskou obtížností. Dále bylo cílem diplomové práce provést pojmovou analýzu tématické oblasti magnetické pole z hlediska výuky na základní škole, gymnáziích a v prvních ročnících vysoké školy a na základě této pojmové analýzy vytvořené úlohy zasadit do struktury uvedené tématické oblasti a případně navrhnout jejich vhodné využití v rámci výuky.cs_CZ
uk.abstract.enThe main focus of this diploma thesis was to create structured tasks from topical unit Magnetic field. They are published in the electronic collection of solved exercises in physics now and they complement the tasks created in previous bachelor's thesis. Each task contains hints, analysis, detailed solution, computation, and is complemented with ilustratived pictures. The structured solutions are aimed at helping the reader with self-study and lead him to thinking about given problems. In the scope of this diploma thesis, were created more complicated tasks for grammar school level that can be used as teacher's preparation for an interesting lesson or seminar, and tasks at the university level of difficulty. The next task was to analyze the topic "magnetic field" from the point of view of elementary school, grammar school and first grade of university, and, on the basis of the term analysis, put the created tasks into the structure of given topical unit and eventually suggest their appropriate use in the education process.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013864630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV