dc.contributor.advisor | Mazáčová, Nataša | |
dc.creator | Dušková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T06:11:00Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T06:11:00Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30596 | |
dc.description.abstract | NÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, meze | cs_CZ |
dc.description.abstract | TITLE: Possibilities and limitations of using activating methods in contemporary school SUMMARY: This diploma thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is a literary overview of given problems. Firstly, the changes which have occurred in educational trends are briefly described. Further, the trends which are liable to contemporary school are mentioned followed by the summary of educational methods. Special attention is given to activating methods. In the practical part, individual methods are described in view of the subjects which go with the given activities. Last but not least the stress is put on the description of possibilities and limitations in using these methods in contemporary school. KEYWORDS: Leasing, education, activating methods, possibilities, limitations | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-25 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87982 | |
dc.title.translated | Possibilities and limitations of using activities methods in contemporary school | en_US |
dc.contributor.referee | Prokop, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001292508 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | NÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, meze | cs_CZ |
uk.abstract.en | TITLE: Possibilities and limitations of using activating methods in contemporary school SUMMARY: This diploma thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is a literary overview of given problems. Firstly, the changes which have occurred in educational trends are briefly described. Further, the trends which are liable to contemporary school are mentioned followed by the summary of educational methods. Special attention is given to activating methods. In the practical part, individual methods are described in view of the subjects which go with the given activities. Last but not least the stress is put on the description of possibilities and limitations in using these methods in contemporary school. KEYWORDS: Leasing, education, activating methods, possibilities, limitations | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012925080106986 | |