Show simple item record

Possibilities and limitations of using activities methods in contemporary school
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorDušková, Pavla
dc.date.accessioned2017-04-21T06:11:00Z
dc.date.available2017-04-21T06:11:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30596
dc.description.abstractNÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, mezecs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Possibilities and limitations of using activating methods in contemporary school SUMMARY: This diploma thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is a literary overview of given problems. Firstly, the changes which have occurred in educational trends are briefly described. Further, the trends which are liable to contemporary school are mentioned followed by the summary of educational methods. Special attention is given to activating methods. In the practical part, individual methods are described in view of the subjects which go with the given activities. Last but not least the stress is put on the description of possibilities and limitations in using these methods in contemporary school. KEYWORDS: Leasing, education, activating methods, possibilities, limitationsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti a meze využití aktivizujících metod v současné školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87982
dc.title.translatedPossibilities and limitations of using activities methods in contemporary schoolen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph001292508
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Možnosti a meze využití aktivizujících metod v současné škole ABSTRAKT: Tato diplomová práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První, teoretickou částí, je literární přehled dané problematiky. Nejprve jsou stručně popsány změny, které nastaly v pedagogických směrech. Dále je zde uvedeno, jakým trendům současná škola podléhá. Následuje shrnutí výukových metod jako takových, se zvláštním zaměřením na aktivizující metody. V druhé, praktické části, jsou popsány jednotlivé metody, které je možné při výuce využívat s ohledem na to, pro jaké předměty se dané aktivity hodí. A v neposlední řadě je důraz kladen na popis možností a mezí ve využívání těchto metod v současné škole. KLÍCOVÁ SLOVA: učení, výuka, aktivizující metody, možnosti, mezecs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Possibilities and limitations of using activating methods in contemporary school SUMMARY: This diploma thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is a literary overview of given problems. Firstly, the changes which have occurred in educational trends are briefly described. Further, the trends which are liable to contemporary school are mentioned followed by the summary of educational methods. Special attention is given to activating methods. In the practical part, individual methods are described in view of the subjects which go with the given activities. Last but not least the stress is put on the description of possibilities and limitations in using these methods in contemporary school. KEYWORDS: Leasing, education, activating methods, possibilities, limitationsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012925080106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV