Show simple item record

Principle of the Game in Art Education
dc.contributor.advisorŠpičková, Kateřina
dc.creatorBendíková, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-21T06:04:39Z
dc.date.available2017-04-21T06:04:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30573
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Princip hry ve výtvarné výchově. První část práce se zabývá postavením výtvarné výchovy v kontextu ostatních předmětů, hlavními dokumenty upravujícími její cíle a potřebami současné společnosti, které by měla naplňovat. V další části práce představuji nabídku inspiračních zdrojů pro učitele v praxi i pro budoucí pedagogy. Společným znakem těchto zdrojů (internet, učebnice a galerijní pedagogika) je zkoumané téma princip hry vyskytující se v současném umění. Kapitoly Proměny umění v 2.polovině 20.století a Současní umělci představují nově vykrystalizované formy umění a jejich současné představitele, kteří pracují s principem hry. Nakonec se věnuji teorii hry ve spojení s uměním a metodám zprostředkování umění.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this work is Principle of the Game in Contemporary Art and its use in Art Education. The first part concerns the Art and design in context of other subjects and the curricular documents with the main goals. The work also deals main needs of contemporary society, which should be covered by the Art education. There are presented the inspiration sources for teachers and future teachers in the next part. The sources are: web sites, books and Gallery Education, all of them conected with the topic Principle of the Game in Contemporary Art. Chapters Proměny umění v 2.polovině 20.století and Současní umělci present the new forms of art and their contemporary representatives, who works with the principle of game. At last I uncover the connection between art and a game and present some methods for working with contemporary art at school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePrincip hry ve výtvarné výchověcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-27
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87432
dc.title.translatedPrinciple of the Game in Art Educationen_US
dc.contributor.refereeFulková, Marie
dc.identifier.aleph001357142
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je Princip hry ve výtvarné výchově. První část práce se zabývá postavením výtvarné výchovy v kontextu ostatních předmětů, hlavními dokumenty upravujícími její cíle a potřebami současné společnosti, které by měla naplňovat. V další části práce představuji nabídku inspiračních zdrojů pro učitele v praxi i pro budoucí pedagogy. Společným znakem těchto zdrojů (internet, učebnice a galerijní pedagogika) je zkoumané téma princip hry vyskytující se v současném umění. Kapitoly Proměny umění v 2.polovině 20.století a Současní umělci představují nově vykrystalizované formy umění a jejich současné představitele, kteří pracují s principem hry. Nakonec se věnuji teorii hry ve spojení s uměním a metodám zprostředkování umění.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this work is Principle of the Game in Contemporary Art and its use in Art Education. The first part concerns the Art and design in context of other subjects and the curricular documents with the main goals. The work also deals main needs of contemporary society, which should be covered by the Art education. There are presented the inspiration sources for teachers and future teachers in the next part. The sources are: web sites, books and Gallery Education, all of them conected with the topic Principle of the Game in Contemporary Art. Chapters Proměny umění v 2.polovině 20.století and Současní umělci present the new forms of art and their contemporary representatives, who works with the principle of game. At last I uncover the connection between art and a game and present some methods for working with contemporary art at school.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV