dc.contributor.advisor | Chalupský, Petr | |
dc.creator | Ludvíková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T04:37:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T04:37:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30190 | |
dc.description.abstract | Hlavní pozornost této bakalářské práce se soustředí na vybraná díla Iana McEwana, romány Betonová zahrada a Pokání. Cílem práce je srovnat hlavní témata a narativní techniky, které jsou obsaženy v těchto románech. Práce se také soustředí na způsob, jak narativní techniky ovlivňují strukturu textů, a zároveň také na to, jak tato témata mohou být vnímána čtenáři. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to focus on selected works of Ian McEwan, The Cement Garden and Atonement. It attempts to compare and contrast the dominant themes and narrative strategies the author explores and employs in these novels. Also, the thesis concentrates on how the narrative techniques influence the structure of the texts as well as on how the readers perceive the main themes of his novels. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Themes and narrative strategies in selected works of Ian McEwan | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-04 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70192 | |
dc.title.translated | Témata a narativní techniky ve vybraných dílech Iana McEwana | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Grmelová, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001282630 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - German Language Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - German Language Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hlavní pozornost této bakalářské práce se soustředí na vybraná díla Iana McEwana, romány Betonová zahrada a Pokání. Cílem práce je srovnat hlavní témata a narativní techniky, které jsou obsaženy v těchto románech. Práce se také soustředí na způsob, jak narativní techniky ovlivňují strukturu textů, a zároveň také na to, jak tato témata mohou být vnímána čtenáři. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this bachelor thesis is to focus on selected works of Ian McEwan, The Cement Garden and Atonement. It attempts to compare and contrast the dominant themes and narrative strategies the author explores and employs in these novels. Also, the thesis concentrates on how the narrative techniques influence the structure of the texts as well as on how the readers perceive the main themes of his novels. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012826300106986 | |