dc.contributor.advisor | Heřmanský, Martin | |
dc.creator | Riegerová, Adela | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T12:16:37Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T12:16:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30100 | |
dc.description.abstract | Tato práce je určena všem zájemcům o téma tělesných modifikací, ať již z řad akademické obce či širší veřejnosti. Konkrétně se práce zabývá piercingem a tetováním v kultuře žáků středního odborného učiliště. Cílem první části je zprostředkovat pohled na současný stav informací týkajících se tématu a pokusit se o revizi některých používaných pojmů. Cílem druhé části je poukázat na motivace, které žáky k aplikaci piercingu nebo tetování vedou, významy, které žáci těmto tělesným modifikacím přiřazují a jak sami tyto modifikace vnímají na sobě a na lidech v okolí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This paper is intended to be read by those, who are interested in body modification, no matter if they come from academic community or from general public. It is focused specificly on piercing and tattoo in secondary vocational school student culture. First part of this paper mediate recent state of knowledge about the topic and revises some of the commonly used terms. The second part shows what motivates students to get piercing or tatto, what meanings they give to these body modifications and how students view them on themselves or on other people. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.title | Tělesné modifikace v kultuře žáků středního odborného učiliště | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-02 | |
dc.description.department | Liberal Arts and Humanities - Social Sciences Module | en_US |
dc.description.department | Studium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modul | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 60146 | |
dc.title.translated | Body Modifications in Secondary Vocational School Student Culture | en_US |
dc.contributor.referee | Skripnik, Ondřej | |
dc.identifier.aleph | 001164164 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Liberal Arts and Humanities | en_US |
thesis.degree.discipline | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
thesis.degree.program | Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Studium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modul | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Liberal Arts and Humanities - Social Sciences Module | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Liberal Arts and Humanities | en_US |
uk.degree-program.cs | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Humanities | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce je určena všem zájemcům o téma tělesných modifikací, ať již z řad akademické obce či širší veřejnosti. Konkrétně se práce zabývá piercingem a tetováním v kultuře žáků středního odborného učiliště. Cílem první části je zprostředkovat pohled na současný stav informací týkajících se tématu a pokusit se o revizi některých používaných pojmů. Cílem druhé části je poukázat na motivace, které žáky k aplikaci piercingu nebo tetování vedou, významy, které žáci těmto tělesným modifikacím přiřazují a jak sami tyto modifikace vnímají na sobě a na lidech v okolí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This paper is intended to be read by those, who are interested in body modification, no matter if they come from academic community or from general public. It is focused specificly on piercing and tattoo in secondary vocational school student culture. First part of this paper mediate recent state of knowledge about the topic and revises some of the commonly used terms. The second part shows what motivates students to get piercing or tatto, what meanings they give to these body modifications and how students view them on themselves or on other people. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Studium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modul | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011641640106986 | |