Show simple item record

Body Modifications in Secondary Vocational School Student Culture
dc.contributor.advisorHeřmanský, Martin
dc.creatorRiegerová, Adela
dc.date.accessioned2020-08-26T12:16:37Z
dc.date.available2020-08-26T12:16:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30100
dc.description.abstractTato práce je určena všem zájemcům o téma tělesných modifikací, ať již z řad akademické obce či širší veřejnosti. Konkrétně se práce zabývá piercingem a tetováním v kultuře žáků středního odborného učiliště. Cílem první části je zprostředkovat pohled na současný stav informací týkajících se tématu a pokusit se o revizi některých používaných pojmů. Cílem druhé části je poukázat na motivace, které žáky k aplikaci piercingu nebo tetování vedou, významy, které žáci těmto tělesným modifikacím přiřazují a jak sami tyto modifikace vnímají na sobě a na lidech v okolí.cs_CZ
dc.description.abstractThis paper is intended to be read by those, who are interested in body modification, no matter if they come from academic community or from general public. It is focused specificly on piercing and tattoo in secondary vocational school student culture. First part of this paper mediate recent state of knowledge about the topic and revises some of the commonly used terms. The second part shows what motivates students to get piercing or tatto, what meanings they give to these body modifications and how students view them on themselves or on other people.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleTělesné modifikace v kultuře žáků středního odborného učilištěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-02
dc.description.departmentLiberal Arts and Humanities - Social Sciences Moduleen_US
dc.description.departmentStudium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modulcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId60146
dc.title.translatedBody Modifications in Secondary Vocational School Student Cultureen_US
dc.contributor.refereeSkripnik, Ondřej
dc.identifier.aleph001164164
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLiberal Arts and Humanitiesen_US
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Studium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modulcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Liberal Arts and Humanities - Social Sciences Moduleen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enLiberal Arts and Humanitiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je určena všem zájemcům o téma tělesných modifikací, ať již z řad akademické obce či širší veřejnosti. Konkrétně se práce zabývá piercingem a tetováním v kultuře žáků středního odborného učiliště. Cílem první části je zprostředkovat pohled na současný stav informací týkajících se tématu a pokusit se o revizi některých používaných pojmů. Cílem druhé části je poukázat na motivace, které žáky k aplikaci piercingu nebo tetování vedou, významy, které žáci těmto tělesným modifikacím přiřazují a jak sami tyto modifikace vnímají na sobě a na lidech v okolí.cs_CZ
uk.abstract.enThis paper is intended to be read by those, who are interested in body modification, no matter if they come from academic community or from general public. It is focused specificly on piercing and tattoo in secondary vocational school student culture. First part of this paper mediate recent state of knowledge about the topic and revises some of the commonly used terms. The second part shows what motivates students to get piercing or tatto, what meanings they give to these body modifications and how students view them on themselves or on other people.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Studium humanitní vzdělanosti - Společenskovědní modulcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990011641640106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV