Zobrazit minimální záznam

Analysis of Contents of Teaching Maps of Czech Geography Textbooks and School Atlases
dc.contributor.advisorHudeček, Tomáš
dc.creatorŠákrová, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-21T03:26:50Z
dc.date.available2017-04-21T03:26:50Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29951
dc.description.abstractAnalýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasům. Abstrakt Cílem této bakalářské práce je stanovit metodiku výpočtu obsahu a náplně map a aplikovat ji na vybrané učivové a atlasové mapy. První část je věnována současnému stavu dané problematiky. Následuje metodika, ve které jsou představeny použité mapy a následně samotný výpočet obsahu a náplně map. V kapitole výsledky jsou okomentovány obsahy a náplně jednotlivých map a provedeno jejich srovnání a vyhodnocení. Výsledná metodika může sloužit pro další analýzu map. Klíčová slova: učivová mapa, školní atlas, obsah, náplňcs_CZ
dc.description.abstractAnalysis of contents of teaching maps of czech geography textbooks and school atlases. Abstract The aim of this thesis is to define the method of calculating the content of maps and apply it to selected teaching maps and atlas maps. The first part tells something about the current state of the issue. Methodology is the second part in which maps are presented and the calculation of content and charge maps. In the chapter results are commented the contents of individual maps and the comparisons and evaluations are made. The finaly methodology can be helpfull for further analysis of maps. Key words: teaching map, school atlas, contenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectteaching mapen_US
dc.subjectschool atlasen_US
dc.subjectcontenten_US
dc.subjectučivová mapacs_CZ
dc.subjectškolní atlascs_CZ
dc.subjectobsahcs_CZ
dc.subjectnáplňcs_CZ
dc.titleAnalýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasůmcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-18
dc.description.departmentDepartment of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId80606
dc.title.translatedAnalysis of Contents of Teaching Maps of Czech Geography Textbooks and School Atlasesen_US
dc.contributor.refereeBláha, Jan Daniel
dc.identifier.aleph001274619
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Applied Geoinformatics and Cartographyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAnalýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasům. Abstrakt Cílem této bakalářské práce je stanovit metodiku výpočtu obsahu a náplně map a aplikovat ji na vybrané učivové a atlasové mapy. První část je věnována současnému stavu dané problematiky. Následuje metodika, ve které jsou představeny použité mapy a následně samotný výpočet obsahu a náplně map. V kapitole výsledky jsou okomentovány obsahy a náplně jednotlivých map a provedeno jejich srovnání a vyhodnocení. Výsledná metodika může sloužit pro další analýzu map. Klíčová slova: učivová mapa, školní atlas, obsah, náplňcs_CZ
uk.abstract.enAnalysis of contents of teaching maps of czech geography textbooks and school atlases. Abstract The aim of this thesis is to define the method of calculating the content of maps and apply it to selected teaching maps and atlas maps. The first part tells something about the current state of the issue. Methodology is the second part in which maps are presented and the calculation of content and charge maps. In the chapter results are commented the contents of individual maps and the comparisons and evaluations are made. The finaly methodology can be helpfull for further analysis of maps. Key words: teaching map, school atlas, contenten_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra aplikované geoinformatiky a kartografiecs_CZ
dc.identifier.lisID990012746190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV