dc.contributor.advisor | Kühnlová, Hana | |
dc.creator | Pitelková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T03:00:00Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T03:00:00Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/29856 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Revitalizace průmyslového objektu: školní geografický projekt" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce pojednává o problematice kritického myšlení a projektové výuky. V rámci této části bylo provedeno dotazníkové šetření u 11 vyučujících zeměpisu, jehož cílem bylo zjistit využívání projektové výuky a metod kritického myšlení na základních a středních školách v Krnově. V tvůrčí části je představen "Projekt Karnola 2020", který je navržen pro žáky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Jeho cílem je navrhnout využití nefunkčního průmyslového objektu Karnola a apelovat tak na vedení města, aby tato technická památka dále nechátrala. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The graduating thesis (Bachelor of Science, B.Sc.), "Revitalization of an Industrial Facility: School Geography Project" is organized into two parts. The theoretical section addresses the theory and practice of critical thinking and project-based learning. I conducted a teacher survey in order to assess the utilization of project-based learning and critical thinking in elementary and high schools in the City of Krnov. The second part of the thesis proposes "Project Karnola 2020", to be completed by learners starting in Grade two. The project asks learners to develop possible utilization options of an old industrial facility deemed as a historic site, Karnola. The resulting proposal would be presented to the municipal government of the City of Krnov. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | School Geography project | en_US |
dc.subject | critical thinking | en_US |
dc.subject | Karnola | en_US |
dc.subject | Krnov Region | en_US |
dc.subject | Školní geografický projekt | cs_CZ |
dc.subject | kritické myšlení | cs_CZ |
dc.subject | Karnola | cs_CZ |
dc.subject | Krnovsko | cs_CZ |
dc.title | Revitalizace průmyslového objektu Školní geografický projekt | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-18 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 81488 | |
dc.title.translated | Revitalization of an Industrial Facility School Geography Project | en_US |
dc.contributor.referee | Marada, Miroslav | |
dc.identifier.aleph | 001274611 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Biologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Biologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Biology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce "Revitalizace průmyslového objektu: školní geografický projekt" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce pojednává o problematice kritického myšlení a projektové výuky. V rámci této části bylo provedeno dotazníkové šetření u 11 vyučujících zeměpisu, jehož cílem bylo zjistit využívání projektové výuky a metod kritického myšlení na základních a středních školách v Krnově. V tvůrčí části je představen "Projekt Karnola 2020", který je navržen pro žáky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Jeho cílem je navrhnout využití nefunkčního průmyslového objektu Karnola a apelovat tak na vedení města, aby tato technická památka dále nechátrala. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The graduating thesis (Bachelor of Science, B.Sc.), "Revitalization of an Industrial Facility: School Geography Project" is organized into two parts. The theoretical section addresses the theory and practice of critical thinking and project-based learning. I conducted a teacher survey in order to assess the utilization of project-based learning and critical thinking in elementary and high schools in the City of Krnov. The second part of the thesis proposes "Project Karnola 2020", to be completed by learners starting in Grade two. The project asks learners to develop possible utilization options of an old industrial facility deemed as a historic site, Karnola. The resulting proposal would be presented to the municipal government of the City of Krnov. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012746110106986 | |