Zobrazit minimální záznam

Revitalization of an Industrial Facility School Geography Project
dc.contributor.advisorKühnlová, Hana
dc.creatorPitelková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-21T03:00:00Z
dc.date.available2017-04-21T03:00:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29856
dc.description.abstractBakalářská práce "Revitalizace průmyslového objektu: školní geografický projekt" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce pojednává o problematice kritického myšlení a projektové výuky. V rámci této části bylo provedeno dotazníkové šetření u 11 vyučujících zeměpisu, jehož cílem bylo zjistit využívání projektové výuky a metod kritického myšlení na základních a středních školách v Krnově. V tvůrčí části je představen "Projekt Karnola 2020", který je navržen pro žáky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Jeho cílem je navrhnout využití nefunkčního průmyslového objektu Karnola a apelovat tak na vedení města, aby tato technická památka dále nechátrala.cs_CZ
dc.description.abstractThe graduating thesis (Bachelor of Science, B.Sc.), "Revitalization of an Industrial Facility: School Geography Project" is organized into two parts. The theoretical section addresses the theory and practice of critical thinking and project-based learning. I conducted a teacher survey in order to assess the utilization of project-based learning and critical thinking in elementary and high schools in the City of Krnov. The second part of the thesis proposes "Project Karnola 2020", to be completed by learners starting in Grade two. The project asks learners to develop possible utilization options of an old industrial facility deemed as a historic site, Karnola. The resulting proposal would be presented to the municipal government of the City of Krnov.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectSchool Geography projecten_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectKarnolaen_US
dc.subjectKrnov Regionen_US
dc.subjectŠkolní geografický projektcs_CZ
dc.subjectkritické myšlenícs_CZ
dc.subjectKarnolacs_CZ
dc.subjectKrnovskocs_CZ
dc.titleRevitalizace průmyslového objektu Školní geografický projektcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-18
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81488
dc.title.translatedRevitalization of an Industrial Facility School Geography Projecten_US
dc.contributor.refereeMarada, Miroslav
dc.identifier.aleph001274611
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology Oriented at Education - Geography Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology Oriented at Education - Geography Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Revitalizace průmyslového objektu: školní geografický projekt" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce pojednává o problematice kritického myšlení a projektové výuky. V rámci této části bylo provedeno dotazníkové šetření u 11 vyučujících zeměpisu, jehož cílem bylo zjistit využívání projektové výuky a metod kritického myšlení na základních a středních školách v Krnově. V tvůrčí části je představen "Projekt Karnola 2020", který je navržen pro žáky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Jeho cílem je navrhnout využití nefunkčního průmyslového objektu Karnola a apelovat tak na vedení města, aby tato technická památka dále nechátrala.cs_CZ
uk.abstract.enThe graduating thesis (Bachelor of Science, B.Sc.), "Revitalization of an Industrial Facility: School Geography Project" is organized into two parts. The theoretical section addresses the theory and practice of critical thinking and project-based learning. I conducted a teacher survey in order to assess the utilization of project-based learning and critical thinking in elementary and high schools in the City of Krnov. The second part of the thesis proposes "Project Karnola 2020", to be completed by learners starting in Grade two. The project asks learners to develop possible utilization options of an old industrial facility deemed as a historic site, Karnola. The resulting proposal would be presented to the municipal government of the City of Krnov.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990012746110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV