Show simple item record

Blended learning in the educational system of public administration officers
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorVodičková, Monika
dc.date.accessioned2017-04-21T01:28:20Z
dc.date.available2017-04-21T01:28:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29555
dc.description.abstractBakalářská práce se soustřeďuje na téma vzdělávání úředníků veřejné správy, které je přiblíženo jak po stránce teoretické, tak praktické. Práce vychází z teoretického konceptu lidského kapitálu. Ve druhé kapitole je vymezeno současné pojetí celoživotního učení České republice, jeho systém a základní dokumenty. V další části je popsán základní teoretický rámec vzdělávání úředníků veřejné správy v České republice, který vychází ze zákona 312/2002 Sb. o úřednících územně samosprávných celků pro přípravu pracovníků ve veřejné správě a o změně některých zákonů. Jsou zde vysvětleny základní principy vzdělávání úředníků, popsány jednotlivé oblasti vzdělávání úředníků, systém akreditací vzdělávacích institucí a programů, základní modely vytváření vzdělávacích programů. Závěrečná část práce je zaměřena na praktické poznatky z realizace vzdělávacích programů určených pro cílovou skupinu úředníků veřejné správy, a týká se projektu ESF Vytvoření inovativních vzdělávacích programů pro pracovníky veřejné správy Zlínského kraje. Práce je doplněna řadou dokumentů, které jsou používány na úřadech v rámci procesu vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor's work focuses on the topic of training officials working in public administration, which has been illustrated both from the theoretical and practical points of view. The work is based on the theoretical concept of human resources capital. The second chapter defines the contemporary concept of an all-life learning in the Czech Republic, its system and basic documents. The following part describes the basic theoretical framework of training of the public administration officials in the Czech Republic, based on the Act No. 312/2002 Coll., on Local Government Officials for their Preparation of Workers in Public Administration and on Modification of Certain Acts. The work moreover explains the basic principles of officials' training, describes separate areas thereof, as well as the system of accreditation of educational establishments and programs and basic models of development of the training programs. The closing part of the paper is focused on practical knowledge resulting from implementation of the training programs designated for the target group of public administration officials and relating to the ESF EU Project: Creation of Innovative Training Programs for Zlín County Administration Officials. The work is supplemented with practical examples of documents used by authorities within the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávání úředníků veřejné správy a role kombinované formy studia v inovaci vzdělávacích programůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-09
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75320
dc.title.translatedBlended learning in the educational system of public administration officersen_US
dc.contributor.refereeFroněk, Jan
dc.identifier.aleph001135156
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se soustřeďuje na téma vzdělávání úředníků veřejné správy, které je přiblíženo jak po stránce teoretické, tak praktické. Práce vychází z teoretického konceptu lidského kapitálu. Ve druhé kapitole je vymezeno současné pojetí celoživotního učení České republice, jeho systém a základní dokumenty. V další části je popsán základní teoretický rámec vzdělávání úředníků veřejné správy v České republice, který vychází ze zákona 312/2002 Sb. o úřednících územně samosprávných celků pro přípravu pracovníků ve veřejné správě a o změně některých zákonů. Jsou zde vysvětleny základní principy vzdělávání úředníků, popsány jednotlivé oblasti vzdělávání úředníků, systém akreditací vzdělávacích institucí a programů, základní modely vytváření vzdělávacích programů. Závěrečná část práce je zaměřena na praktické poznatky z realizace vzdělávacích programů určených pro cílovou skupinu úředníků veřejné správy, a týká se projektu ESF Vytvoření inovativních vzdělávacích programů pro pracovníky veřejné správy Zlínského kraje. Práce je doplněna řadou dokumentů, které jsou používány na úřadech v rámci procesu vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor's work focuses on the topic of training officials working in public administration, which has been illustrated both from the theoretical and practical points of view. The work is based on the theoretical concept of human resources capital. The second chapter defines the contemporary concept of an all-life learning in the Czech Republic, its system and basic documents. The following part describes the basic theoretical framework of training of the public administration officials in the Czech Republic, based on the Act No. 312/2002 Coll., on Local Government Officials for their Preparation of Workers in Public Administration and on Modification of Certain Acts. The work moreover explains the basic principles of officials' training, describes separate areas thereof, as well as the system of accreditation of educational establishments and programs and basic models of development of the training programs. The closing part of the paper is focused on practical knowledge resulting from implementation of the training programs designated for the target group of public administration officials and relating to the ESF EU Project: Creation of Innovative Training Programs for Zlín County Administration Officials. The work is supplemented with practical examples of documents used by authorities within the...en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV