Zobrazit minimální záznam

The research project: attitudes of nurses towards lifelong learning
dc.contributor.advisorReichel, Jiří
dc.creatorDolejší, Klára
dc.date.accessioned2017-04-21T00:28:31Z
dc.date.available2017-04-21T00:28:31Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29398
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se věnuje problematice celoživotního vzdělávání všeobecných sester, které se v roce 2004 stalo uzákoněnou povinností. Cílem této práce je zmapovat postoje sester k dané problematice, zejména podchytil ty negativní a pokusit se najít řešení navrhovaná samotnými sestrami, která by mohla je změnit. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část práce pojednává o kvalifikační přípravě na zdravotnické povolání, registraci sester, legislativě a celoživotnímu vzdělávání, jak v rovině obecné, tak konkrétním souvislostem celoživotního vzdělávání sester. Empirická část obsahuje popis přípravy, realizace a vyhodnocení sondáže, která byla provedena jako podklad pro navrhovaný výzkum. Z jejich výsledků však vyplynulo, že zkoumání postojů sester je příliš jednoznačnou otázkou a že sestry obecná systémová řešení nenavrhují. Proto je nutné zacílit další orientaci výzkumu jiným směrem.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on problems regarding the lifelong learning of nurses, which became mandatory under the law in 2004. The goal of this thesis is to study nurses' opinions on this issue, concentrating specifically on the negative ones in order to find a solution based on their own suggestions. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the qualifications for a medical career, nurse registration, legislation and the lifelong learning both in general and in the context of the lifelong learning. The empirical part describes the preparation, actualization and results of the probe, which was performed as the basis of suggested research. The results, however, showed that studying nurses' opinions is too simple a method because nurses have no solution for the current system. It is therefore important to aim research in a different direction.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleProjekt výzkumu: postoje všeobecných sester k celoživotnímu vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-09
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75319
dc.title.translatedThe research project: attitudes of nurses towards lifelong learningen_US
dc.contributor.refereeMužík, Jaroslav
dc.identifier.aleph001133526
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná bakalářská práce se věnuje problematice celoživotního vzdělávání všeobecných sester, které se v roce 2004 stalo uzákoněnou povinností. Cílem této práce je zmapovat postoje sester k dané problematice, zejména podchytil ty negativní a pokusit se najít řešení navrhovaná samotnými sestrami, která by mohla je změnit. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část práce pojednává o kvalifikační přípravě na zdravotnické povolání, registraci sester, legislativě a celoživotnímu vzdělávání, jak v rovině obecné, tak konkrétním souvislostem celoživotního vzdělávání sester. Empirická část obsahuje popis přípravy, realizace a vyhodnocení sondáže, která byla provedena jako podklad pro navrhovaný výzkum. Z jejich výsledků však vyplynulo, že zkoumání postojů sester je příliš jednoznačnou otázkou a že sestry obecná systémová řešení nenavrhují. Proto je nutné zacílit další orientaci výzkumu jiným směrem.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is focused on problems regarding the lifelong learning of nurses, which became mandatory under the law in 2004. The goal of this thesis is to study nurses' opinions on this issue, concentrating specifically on the negative ones in order to find a solution based on their own suggestions. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the qualifications for a medical career, nurse registration, legislation and the lifelong learning both in general and in the context of the lifelong learning. The empirical part describes the preparation, actualization and results of the probe, which was performed as the basis of suggested research. The results, however, showed that studying nurses' opinions is too simple a method because nurses have no solution for the current system. It is therefore important to aim research in a different direction.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011335260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV