Zobrazit minimální záznam

The function of game and role playing in adult education
dc.contributor.advisorŠnýdrová, Ivana
dc.creatorŽáková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-21T00:23:20Z
dc.date.available2017-04-21T00:23:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29380
dc.description.abstractPředmětem této práce je hra, role a hraní rolí ve výchově, vzdělávání a personální praxi. Práce využívá poznatků z pedagogiky, psychologie a sociologie, se zaměřením na sociální interakci a rozvoj osobnosti. Seznamuje se základními výchovně-vzdělávacími a terapeutickými metodami a postupy, včetně metod z oblasti vzdělávání dospělých, jejichž jádro tvoří hraní rolí. Předkládá stručnou charakteristiku jednotlivých metod, včetně popisu jejich využití. Současně vyzdvihuje ty oblasti, pro které může být hraní rolí přínosem - rozvoj postojů, schopností, dovedností a vědomostí. Důraz je kladen zvláště na socializaci a sociální učení. Práce je nastíněním možností, které hra rolí ve výchově, vzdělávání a personální práci nabízí.cs_CZ
dc.description.abstractThe subjects of this work are game, role and role playing in upbringing, education and training, and in personnel practice. The work uses knowledge of pedagogy, psychology and sociology, and focuses on social interaction and personality development. It introduces basic educational, training and therapeutic methods and procedures, including methods in the field of adult education, where the core of these methods lies in playing roles. It presents brief characteristics of individual methods, including descriptions of their use. It also points out the areas which may benefit from role playing - development of attitudes, abilities, skills and knowledge. Emphasis is put particularly on socialization and social learning. The work outlines the possibilities offered by role playing in upbringing, education and personnel practice.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVýznam hry a hraní rolí v andragogicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-22
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74438
dc.title.translatedThe function of game and role playing in adult educationen_US
dc.contributor.refereePivoňková, Lucie
dc.identifier.aleph001122573
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem této práce je hra, role a hraní rolí ve výchově, vzdělávání a personální praxi. Práce využívá poznatků z pedagogiky, psychologie a sociologie, se zaměřením na sociální interakci a rozvoj osobnosti. Seznamuje se základními výchovně-vzdělávacími a terapeutickými metodami a postupy, včetně metod z oblasti vzdělávání dospělých, jejichž jádro tvoří hraní rolí. Předkládá stručnou charakteristiku jednotlivých metod, včetně popisu jejich využití. Současně vyzdvihuje ty oblasti, pro které může být hraní rolí přínosem - rozvoj postojů, schopností, dovedností a vědomostí. Důraz je kladen zvláště na socializaci a sociální učení. Práce je nastíněním možností, které hra rolí ve výchově, vzdělávání a personální práci nabízí.cs_CZ
uk.abstract.enThe subjects of this work are game, role and role playing in upbringing, education and training, and in personnel practice. The work uses knowledge of pedagogy, psychology and sociology, and focuses on social interaction and personality development. It introduces basic educational, training and therapeutic methods and procedures, including methods in the field of adult education, where the core of these methods lies in playing roles. It presents brief characteristics of individual methods, including descriptions of their use. It also points out the areas which may benefit from role playing - development of attitudes, abilities, skills and knowledge. Emphasis is put particularly on socialization and social learning. The work outlines the possibilities offered by role playing in upbringing, education and personnel practice.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011225730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV