dc.contributor.advisor | Lidický, Bernard | |
dc.creator | Fišer, Karel | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T22:51:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T22:51:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/29156 | |
dc.description.abstract | Název práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky první verze hry Bombič a navrhnout hru a editor map odstraňující tyto nedostatky. Návrh poté realizovat, vytvořit programátorskou a uživatelskou dokumentaci. Výsledkem práce je programátorské dílo, které sestává ze dvou programů. V textu této práce jsou popsané zjištěné nedostatky první verze hry, koncepci uložení dat a architekturu obou programů. V kapitole 6. se nachází uživatelská dokumentace. Obsahuje popis ovládání hry i editoru map. Klíčová slova: Bombič, plošinová hra, arkáda, souboj | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Bombic 2 Author: Karel Fišer Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Bernard Lidický Supervisor's E-mail address: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstract: The aim was to analyze the shortcomings of the first version of the game Bombic and to desing game and map editor removes these deficiencies. This concept then implement and create a programming and user documentation. As a result of the work originated programming piece, which consists of two programs. In the chapters of this work I describe in details the shortcomings of the first version, design of data storage and architecture of both programs. In chapter 6. I bring the user documentation. Read here how to install the programs, how to set up and play the game. I'm describing how to work with the map editor and how to create a new map. Keywords: Bombic, side-scrolling, arcade game, deathmatch | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Bombič 2 | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-21 | |
dc.description.department | Department of Applied Mathematics | en_US |
dc.description.department | Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 65099 | |
dc.title.translated | Bombic 2 | en_US |
dc.contributor.referee | Jelínková, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001384390 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematics | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky první verze hry Bombič a navrhnout hru a editor map odstraňující tyto nedostatky. Návrh poté realizovat, vytvořit programátorskou a uživatelskou dokumentaci. Výsledkem práce je programátorské dílo, které sestává ze dvou programů. V textu této práce jsou popsané zjištěné nedostatky první verze hry, koncepci uložení dat a architekturu obou programů. V kapitole 6. se nachází uživatelská dokumentace. Obsahuje popis ovládání hry i editoru map. Klíčová slova: Bombič, plošinová hra, arkáda, souboj | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Bombic 2 Author: Karel Fišer Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Bernard Lidický Supervisor's E-mail address: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstract: The aim was to analyze the shortcomings of the first version of the game Bombic and to desing game and map editor removes these deficiencies. This concept then implement and create a programming and user documentation. As a result of the work originated programming piece, which consists of two programs. In the chapters of this work I describe in details the shortcomings of the first version, design of data storage and architecture of both programs. In chapter 6. I bring the user documentation. Read here how to install the programs, how to set up and play the game. I'm describing how to work with the map editor and how to create a new map. Keywords: Bombic, side-scrolling, arcade game, deathmatch | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013843900106986 | |