Show simple item record

Bombic 2
dc.contributor.advisorLidický, Bernard
dc.creatorFišer, Karel
dc.date.accessioned2017-04-20T22:51:17Z
dc.date.available2017-04-20T22:51:17Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29156
dc.description.abstractNázev práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky první verze hry Bombič a navrhnout hru a editor map odstraňující tyto nedostatky. Návrh poté realizovat, vytvořit programátorskou a uživatelskou dokumentaci. Výsledkem práce je programátorské dílo, které sestává ze dvou programů. V textu této práce jsou popsané zjištěné nedostatky první verze hry, koncepci uložení dat a architekturu obou programů. V kapitole 6. se nachází uživatelská dokumentace. Obsahuje popis ovládání hry i editoru map. Klíčová slova: Bombič, plošinová hra, arkáda, soubojcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Bombic 2 Author: Karel Fišer Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Bernard Lidický Supervisor's E-mail address: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstract: The aim was to analyze the shortcomings of the first version of the game Bombic and to desing game and map editor removes these deficiencies. This concept then implement and create a programming and user documentation. As a result of the work originated programming piece, which consists of two programs. In the chapters of this work I describe in details the shortcomings of the first version, design of data storage and architecture of both programs. In chapter 6. I bring the user documentation. Read here how to install the programs, how to set up and play the game. I'm describing how to work with the map editor and how to create a new map. Keywords: Bombic, side-scrolling, arcade game, deathmatchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleBombič 2cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-21
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId65099
dc.title.translatedBombic 2en_US
dc.contributor.refereeJelínková, Eva
dc.identifier.aleph001384390
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky první verze hry Bombič a navrhnout hru a editor map odstraňující tyto nedostatky. Návrh poté realizovat, vytvořit programátorskou a uživatelskou dokumentaci. Výsledkem práce je programátorské dílo, které sestává ze dvou programů. V textu této práce jsou popsané zjištěné nedostatky první verze hry, koncepci uložení dat a architekturu obou programů. V kapitole 6. se nachází uživatelská dokumentace. Obsahuje popis ovládání hry i editoru map. Klíčová slova: Bombič, plošinová hra, arkáda, soubojcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Bombic 2 Author: Karel Fišer Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Bernard Lidický Supervisor's E-mail address: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstract: The aim was to analyze the shortcomings of the first version of the game Bombic and to desing game and map editor removes these deficiencies. This concept then implement and create a programming and user documentation. As a result of the work originated programming piece, which consists of two programs. In the chapters of this work I describe in details the shortcomings of the first version, design of data storage and architecture of both programs. In chapter 6. I bring the user documentation. Read here how to install the programs, how to set up and play the game. I'm describing how to work with the map editor and how to create a new map. Keywords: Bombic, side-scrolling, arcade game, deathmatchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013843900106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV