Show simple item record

Guerilla marketing as a form of non-traditional marketing communication
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorTrojanová, Kamila
dc.date.accessioned2017-04-20T22:17:16Z
dc.date.available2017-04-20T22:17:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29038
dc.description.abstractBakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Guerilla marketing as a form of non-traditional marketing communication" deals with the guerilla marketing as a trend of marketing communication, through which the message can be sent to the target group. The thesis describes guerilla marketing itself, it also specifies, who can use this method, defines the phenomena in general context of marketing communication and goes back to the origin of the concept. Furthermore thesis introduces the reader with specific forms of guerilla marketing and ways how to distribute and deliver the message to the customer. The thesis briefly explains efficiency of this method and simultaneously discusses the issue of ethics and law. Finally it describes the guerilla campaign of mobile operator Vodafone, the way, how such campaigns can be communicated, including the obstacles and consequences of their realization and the solutions of ethic parameters.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleGuerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86740
dc.title.translatedGuerilla marketing as a form of non-traditional marketing communicationen_US
dc.contributor.refereeDolanský, Pavel
dc.identifier.aleph001366683
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Guerilla marketing as a form of non-traditional marketing communication" deals with the guerilla marketing as a trend of marketing communication, through which the message can be sent to the target group. The thesis describes guerilla marketing itself, it also specifies, who can use this method, defines the phenomena in general context of marketing communication and goes back to the origin of the concept. Furthermore thesis introduces the reader with specific forms of guerilla marketing and ways how to distribute and deliver the message to the customer. The thesis briefly explains efficiency of this method and simultaneously discusses the issue of ethics and law. Finally it describes the guerilla campaign of mobile operator Vodafone, the way, how such campaigns can be communicated, including the obstacles and consequences of their realization and the solutions of ethic parameters.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013666830106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV