dc.contributor.advisor | Škvařilová, Božena | |
dc.creator | Světlíková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2020-08-19T11:14:22Z | |
dc.date.available | 2020-08-19T11:14:22Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2900 | |
dc.description.abstract | This doctoral thesis aims to elaborate the methodology of junior school children behaviour assessment. It focuses on examining how the particular components of non-verbal communication are affected by selected biological and social factors to find the most common children behaviour pattern during their individual play between two school lessons. | en_US |
dc.description.abstract | Cílem disertační práce je rozšíření a propracování metodiky pro hodnocení komplexních projevů chování dětí mladšího školního věku. Zjistit, jak jsou zvolené komponenty neverbální komunikace ovlivňovány vybranými biologickými a sociálními činiteli a nalézt nejčastěji se vyskytující vzorec chování dětí při jejich individuální hře v době mezi dvěma vyučujícími hodinami. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.title | Diferenciace v hravém chování dětí mladšího školního věku. | cs_CZ |
dc.type | dizertační práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-02-20 | |
dc.description.department | PhD. - Anthropology | en_US |
dc.description.department | Doktorský program Antropologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 64700 | |
dc.title.translated | Differentiation in playful behaviour of the juniority school children | en_US |
dc.contributor.referee | Bittnerová, Dana | |
dc.contributor.referee | Šmahel, Zbyněk | |
dc.identifier.aleph | 000574577 | |
thesis.degree.name | Ph.D. | |
thesis.degree.level | doktorské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | - | en_US |
thesis.degree.discipline | - | cs_CZ |
thesis.degree.program | Antropologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Anthropology | en_US |
uk.thesis.type | dizertační práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Doktorský program Antropologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::PhD. - Anthropology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | - | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | - | en_US |
uk.degree-program.cs | Antropologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Anthropology | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem disertační práce je rozšíření a propracování metodiky pro hodnocení komplexních projevů chování dětí mladšího školního věku. Zjistit, jak jsou zvolené komponenty neverbální komunikace ovlivňovány vybranými biologickými a sociálními činiteli a nalézt nejčastěji se vyskytující vzorec chování dětí při jejich individuální hře v době mezi dvěma vyučujícími hodinami. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This doctoral thesis aims to elaborate the methodology of junior school children behaviour assessment. It focuses on examining how the particular components of non-verbal communication are affected by selected biological and social factors to find the most common children behaviour pattern during their individual play between two school lessons. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Doktorský program Antropologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | P | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005745770106986 | |