Zobrazit minimální záznam

Dots and Bpxes implementation
dc.contributor.advisorPangrác, Ondřej
dc.creatorBalko, Martin
dc.date.accessioned2017-04-20T21:36:38Z
dc.date.available2017-04-20T21:36:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28875
dc.description.abstractNázev práce: Implementace hry Dots and Boxes Jméno autora: Martin Balko Katedra (ústav): Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. e-mail vedoucího: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá analýzou populární logické hry Dots and Boxes a jejích zobecněných verzí. Zaměřuje se také na nejrůznější metody a algoritmy řešení umělé inteligence protivníků. Výsledkem práce je implementace rozšířené verze této hry, ve které je možné editovat vlastní hrací plochy, hrát proti více soupeřům na několika úrovních obtížnosti a používat různá ohodnocení map. Klíčová slova: Dots and Boxes, Nimstring, Pokročilé počítání řetězůcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Dots and Boxes implementation Author: Martin Balko Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. Supervisor's email address: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstract: The presented thesis deals with the analysis of a popular logical game Dots and Boxes and its generalized versions. It focuses on the different methods and algorithms of opponent's artificial intelligence. The result of the work is implementation of the generalized version of this game in which a board editing, game with more than two players on the several levels of difficultness and the different face valuations are possible. Keywords: Dots and Boxes, Nimstring, Advanced Chain Countingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleImplementace hry Dots and Boxescs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-21
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId77884
dc.title.translatedDots and Bpxes implementationen_US
dc.contributor.refereeŠámal, Robert
dc.identifier.aleph001384368
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Implementace hry Dots and Boxes Jméno autora: Martin Balko Katedra (ústav): Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. e-mail vedoucího: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá analýzou populární logické hry Dots and Boxes a jejích zobecněných verzí. Zaměřuje se také na nejrůznější metody a algoritmy řešení umělé inteligence protivníků. Výsledkem práce je implementace rozšířené verze této hry, ve které je možné editovat vlastní hrací plochy, hrát proti více soupeřům na několika úrovních obtížnosti a používat různá ohodnocení map. Klíčová slova: Dots and Boxes, Nimstring, Pokročilé počítání řetězůcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Dots and Boxes implementation Author: Martin Balko Department: Department of Applied Mathematics Supervisor: RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. Supervisor's email address: pangrac@kam.mff.cuni.cz Abstract: The presented thesis deals with the analysis of a popular logical game Dots and Boxes and its generalized versions. It focuses on the different methods and algorithms of opponent's artificial intelligence. The result of the work is implementation of the generalized version of this game in which a board editing, game with more than two players on the several levels of difficultness and the different face valuations are possible. Keywords: Dots and Boxes, Nimstring, Advanced Chain Countingen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013843680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV